(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sarhoş Geleceğe Aşk Satırları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sarhoş Geleceğe Aşk Satırları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk şiirleri daha çok dikkatimi çekiyor ve vakit buldukça okuyorum. Okudukça dokunan yanları oluyor. Aslında her insan mutlu olmak ister ve sürekli sürdürebilir duygularla mutluluğun peşinden koşar kimi zaman kıyısından kimi zaman bir köprüden geçer gibi karşı taraflara geçer sınırlar tapular yıkar ve hep mutlu olmak ister bu anlamda şiir düşündüğü düşlediğini parmak uçlarından satırlara dökmek tam güneşi buldum derken güneşin önüne bulutları n gerilivermesi ile başlayan yağmurlara tutulmasıdır. Aşk aslında karmakarışık bir duygu kalp yumağına sar sar bitmez.
Sevgi saygı ve selam ile.
Toprağımsın tarafından 7/19/2012 9:21:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
_______________________Şiir enteresan bence oku beni diye kovalıyor sanki adamı, okudum ya ama yakamı bırakmıyor çok ustaca bir şiir okudum yazan yüreğe selam olsun saygılarımı bıraktım şiirleriniz beni bir daha kovalarsa şikayet edeceğim kaleme olmadı yüreğinize saygılarımla...
Ne kadar güzel,farklı,biraz deli,biraz dolu:))aklı baştan alan bir şiir... Sözcükler özgür,korkusuz, içerik sevgilerden okyanus, yürek dersen,biraz çocuksu,biraz kadınsı...
Şiir baştan sona,akıcı,çarpıcı...Okudukça okuyası geliyor insanın... Biraz kıskanmadım dersem yalan olur:)))
Geldiğim kadar Gördüğüm oldun Sevdiğim kadar Aşk-ım oldun. Döküldükçe kelimelerin Bir kez daha Sende demlendim.
Bedeninden akıp gidişlerim Sıcak Candan Ve kendi tutkusunda. Kıvrım kıvrım , Belimin çukurunda biten Solukların.
Hem ruhunda Hem teninde yaşıyor Her gece kalp atışlarım. Dalgalı , Tuzlu , Kuytusu güzel Denizinin kıyılarında.
Rakı da neymiş Dudaklarından Aldığım sarhoşluk Ondan fazla. Yalpalayışlarım Gönlünden içişlerimden Seni sadece seni.
Sonsuz yaşamak İstemiyorum Sensiz acılarım olur. Bir an Bir sıcaklığın , Güzelliği burada Herşeyinin.
Şimdi sana Yüreğine yazıyorum Gözlerinin güzelliğine. Sendeyim , Sondayım , Belki... Seviyorum ya o da iyi be...!
Kalemin daim olsun bacım yürek sesin hiç susmasın inşallah güzel bir şiiri keyifle okuttun bana gönül pınarın hiç kurumaması dileğiyle başka bir şiirde görüşmek dileğiyle....saygı ve sevgilerimle
saygılarla...