(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
pencereler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
pencereler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BUGÜN GEÇ GELDİM SİTEYE, ŞİİRİ KAÇIRMIŞIM. İYİ Kİ ÖZEL SEÇKİLERE BAKMAYI AKIL ETMİŞİM. ON ONLUK MUHTEŞEM BİR ŞİİR. HÜRMETLERİM VE NAZARLIĞIYLA EFENDİM.
Hani derler ya; şekil a da görüldüğü gibi. Yorumların çokluğu şiirin hakkını bulduğunu gösteriyor. Anfes mi enfes bir şiir. Afet Kırat bacımın penceresinden Necip Fazıl'ın kaldırımlarına doğru baktım, baktım, baktım. Bir site yetkilisi ölçülü şiir adına yola çıkmış. Yazdığı şiirlerdeki kafiye hatalarını görünce dayanamadım. Kurallı şiir adına yola çıkan bir sitede hata olmamalı diye ikaz ettiğimde, bir çok şiir yazan üye ve kendisi kafiyesinin mükemmel olduğunu iddia etti. Çekildim aralarından. Dilerdim ki, senin bu şiirini bir okusalar da kafiye ile redifin ayırımının ne demek olduğunu görselerdi. Gerçi görseler de inat edeceklerdir. Sık kullanılanlar sayfasına aldım. Zevkle izleyeceğim diğer şiirlerini de. Sitelere işlerimin yoğunluğundan pek giremiyorum. Geç farkettim güzelliğini bacım. Hele şu zor üç ayımı da atlatayım... Bir tam puan da benden. Ayakta alkışlıyorum. Sevgilerimle.
AŞIK ÇEPNİ tarafından 11/9/2007 12:02:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
kalıbıyla muhtevasıyla yine güzel bir çalışma, özellikle derin mana ihtiva etmesiyle iz bırakacak türden bir çalışma, Muhtevasının boyutları insan yaşamının derinliklerinden kesitler sunmasıyla da önplana çıkmaktadır.
BİR PENCEREDEN BU KADAR ÇOK ŞEYİ BİR ANDA GÖRMEK ANCAK GÖNÜL GÖZÜYLE MÜMKÜNDÜR.ZATEN ŞİİRİN DE GÖNÜL GÖZÜYLE YAZILDIĞI HER KITASINDAN BELLİ..SAYGILARIMLA..İBRAHİM KARAÇAY
daha önceleri çocuklarım bana..''annem seçtiklerinden bir şiir okuda dinleyelim ''derlerdi akşam baktım bana.''afet hocandan bir şiir okuda dinleyim 'dediler güldüm:) farkında olmadan hep sizi seçtiklereime eklemişim demekki..
NECİP FAZIL TADINDA BİR ŞİİR.HERKESİN RUHU BİR AYNA,DUYGULAR RENKLERİ,HERKES AYNI DÜNYADA YAŞADIĞI HALDE,AYNASINA YANSIYANLAR FARKLI.TEBRİK EDİYORUM..SAYGILARIMLA...
Çok güzel bir şiir okudum..Gözlemleriniz tam yerinde ..bu gece okuduğum güzel şiirlerde biri ..Yüreğiniz ve kaleminiz hiç susmasın..Saygılar.. Sevgiler...
İçim titredi okurken..Hangi penceredeyim şu an diye düşündüm ve gözümden akan tuzdan nasiplenmekte olduğumu farkettim...Yüreğe ,kaleme selam duruyor ve saygı ile sevgilerimi yolluyorum...
Herkes kendi penceresinden bakıyor. Camın rengi ve niteliği bakışı etkiliyor. "Pencerelerden bak içlerine girme" kimbilir ne sırlar gizli içerlerde... Gönül penceremizin paklığı güzel gösteriyor, bazen de hüzüne sevkediyor. Güzel görmek, güzel bakmayı Allah nasip etsin. Cümlemize. Tebrik ederim.