(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya SON ra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya SON ra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy benım yuregı gonlu guzel ablam sesnın yuregınde sıır okumak benı o kadar rahatlatıyor mutlu edıyorkı bunu san kelımelerle ıfade edemem raabbım senı bızlerden mahrum bırakmasın ınsallah sevgılerım yooluyorum san gokkusagının tum renklerıyle
Kalkmayı bilmesek...Belki hayatta olamazdım...Bilemeseydim...Şair olup Ahmet telliden üstadlık alamazdım...Her riske hazırım ben...Cesaretliyim...Yahut..İnsanlar bendeki cesarete hep bir şaşkınlık imgesinden başka birşey koyamıyorlar...İleriye geçemiyorlar...Ve Şah Mat oluyoruz...
yaş küçükte...Acılar ben boyunu geçiyor be faize abla...Doğruyu buldum derken takılıyoruz bir yerlere...Takılıp düşerek hayattan geçiyoruz...Sevgilerimle...
sevgili arkadaşım.sevgi,hasret,pişmanlık ümit,hayal kırıklığı ve sonradan kavuşmanın verdiğ i yaşamanın sevinci ve bu sevinç heyecanının sırasındada çekilen gönül ıstıraplarını anlatan çok güzel bir şiirdi.önceleri şiirdeki kahramanınız tam yüreğinin derinliğinden sevemediği için,zaman zaman bu yalancı sevgi hep canını acıtmış.çünkü iki beden ve iki ruh aynı ölçüde sevmiyormuş birbirini.ama daha sonra tekrar buluştuklarında birbirlerini çok sevdiklerini anlıyorlar,onu doyasıya yaşıyorlar ama yaşarkende yine sevgilerinin yalan olmasından korkuyor,kahramanınız.ne yapalım ,eğer böyle bir şeyi tekrar yaşamak zorunda kalırsak yalnızlığı tekrar deneyeceğiz diyor. Sevgili arkadaşım. Nehirler gibi akmış duyguların. sevginle beraber sancı çeker gibi beraber kıvrılıyorlar acılarına eş olarak. duygular kıvrılarak menderesler yaparken aslında yürek acılarını hapsediyorsun ve menderesin köşelerinde korkular birikiyor ve tekrar yine ayrılırsak diye korkup dışarı çıkamıyorlar.ama sen inadına diyorsun ki !Ben bir şairim, buradan haykırıyorum. Kalemimin efendisiyim.Bu zulumetin altındanda kalkmasını bilirim.Çünkü ruhum özgür benim.sıkıntıda bizim için ,güzellik te bizim içindir diyorsun. Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum.puanım tam. Hoşçakalın.
AKIL GÖZÜ Seni bulmakdan önce aramak isterim. Seni sevmekten önce anlamak isterim. Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de, Sana hep hep yeniden başlamak isterim. Özdemir Asaf
Sana gitme demeyeceğim. Üşüyorsun ceketimi al. Günün en güzel saatleri bunlar. Yanımda kal. Sana gitme demeyeceğim. Gene de sen bilirsin. Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim, İncinirsin. Sana gitme demeyeceğim
Aynen suzan hanımcım. Artık sevmeye bıraktım kendimi rasgele diyorum. Sizi ve yorumlarınızı seviyorum. Kocamaaann kocamaaan öpüyorum sevgiyle. Ve ben hala şair değilim diyorum :)
Sadece yaşadıklarımı yazıyorum. Bu yorgun hayatta canlı kalan herkese ..
Bir kaç şiirinizi okudum...Son derece özgür ve özenle seçilmiş sözcüklerle yazdığınız şiirlerin yanı sıra,kendine güvenen bir o kadar da,adeta,hem kendisi,hem de yaşamla adeta dalga geçebilecek kadar kendine öz güveni tam olan birini gördüm bu şiirlerin tamamında...
Şiir dilinizin yalın olması başka bir ayrıcalığınız olsa gerek... Tebrik ediyorum bütün yüreğimle
her mısrası mesaaj dolu her mısrası sevgiye akan bir çalışma diyemiyorum..yüreğin derinliklerindeki çığlık sesi yanışın sesi yanarken yok olmanın sesi neden biz insanlar bir birimizde yürekten seni seviyorum diyemiyoruz diyemeyiz çünkü sevgiyi yok eden yine kendimizik.yüreğin kutluyorum meslek taşım güzel kalem
Herşeyden önce iki yürek arasında uyum olmalı.Birbirine bakarken kalpden yanmalı.Ellerinden tutunca titremeli,Ben sensiz yapamam demeli.Aşk ilk günkü gibi taze olmalı, Her bakışta Mutluluk iki kalbe dolmalı...Tebrik ederim...Saygılarımla ...