Çek küreklerini denizimden Ateşin harına ömrün dârına düştüm Bu sal içimden götürmez seni Kaç zaman oldu sevgili Uykular gözlerimden umut keseli
Sana gitme diyecektim kapatmadan kapıları Yıkılırken üstüme şehrimin duvarları Biliyorum alnımın secde yerinden vuracaksın Sür beni gözlerinin kuytusuna Atlar gibi ölümü isteyecektim Şimdi cesaretim yok
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cesaretim yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cesaretim yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrikler,mustafa bey.çok duygulandım şiirnizi okurken ve dinlerken. dostum,aşklar vefasız çıktı,vefasızlar aşkları da yıktı. ağızda sakız sahte "seni seviyorum"lar.kalmadı öyle utangaç gerçek aşklar. saygı ve selamlar şair dost.
BU KALEMDEN ŞİİR OKUYUP BU SESTEN ŞİİR DİNLEMEK AYRICALIK OLSA GEREK. BİZİ ŞANSLIYIZ HEM OKUYOR HEM DE DİNLİYORUZ. YÜREĞİN ELEM GÖRMESİN MUSTAFA GARDASIM...
Bütün siirlerinde güzellikler var, bu da digerleri gibi güzel ve özgündü. Yorum da siirler kadar hos, önce dinleyip sonra okuyorum. Kaleminize, dilinize kuvvet hocam, yolunuz acik olsun.
Yüreğimin en ince kıyısını seçiyorsun hep şair... en ince kısmından vuruyor dizelerin, nasıl anlatılırsa en harlı yüreğin ahvali öykede tüm sıcaklığıyla anlatıyorsun şairin derdini, her sevdalı yürek gitme demek ister ama diyemez işte bir gitme takılır genzine bütün bedeni yakarcasına... öyle sana gönül selamımı bıraktım saygı ve selam ile dostum.
Bende biliyorum ki bu şiir imanım kadar kuvvetli inancım kadar manevi ve aşkıma sır ve de yüreğimde vuslat.