Yazın ortasında buz kesiyor düşüncelerim Kazanlarda kaynarken senli tüm düşleri Tünellerde yolunu kaybediyor hayallerim Gözlerden akan lavlar harlıyor içindeki ateşi Yok oluşların hikayesini anlatıyor Dilimize takılan asırlık bir türkü Şahmeran misali sarıyor karanlıklarda yiten bedenimizi Gözlerimiz kapalı korkudan Belki de beklenen Medusa’nın taşlaştıran gözleri Her bitişinde sevdanın Hera’ya yüklerken günahı Zeus’un şimşekleri talanda sevda bahçesini Mitolojik bir bitime yaklaşırken senli anlar Sessiz bir gemi uğurluyor şair içinde sevdası Yıllarını verirken sallanan bir ele Sessizce dinliyor gözlerini kapatarak İstanbul’u Yaş otuz beş de bulmuşken hayatın yarısını Biz tüketiyorduk sevdamızı boş hayallerle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ HAYALLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ HAYALLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazın ortasında buz kesiyor düşüncelerim Kazanlarda kaynarken senli tüm düşleri Tünellerde yolunu kaybediyor hayallerim Gözlerden akan lavlar harlıyor içindeki ateşi Yok oluşların hikayesini anlatıyor Dilimize takılan asırlık bir türkü Şahmeran misali sarıyor karanlıklarda yiten bedenimizi Gözlerimiz kapalı korkudan Belki de beklenen Medusa’nın taşlaştıran gözleri Her bitişinde sevdanın Hera’ya yüklerken günahı Zeus’un şimşekleri talanda sevda bahçesini Mitolojik bir bitime yaklaşırken senli anlar Sessiz bir gemi uğurluyor şair içinde sevdası Yıllarını verirken sallanan bir ele Sessizce dinliyor gözlerini kapatarak İstanbul’u Yaş otuz beş de bulmuşken hayatın yarısını Biz tüketiyorduk sevdamızı boş hayallerle...
Merhaba... Üç yıl öncesinde uğrardım sayfanıza; ama bu dönüşümde ilk gelişim... Hüzün dolu mısralar ve güzel bir seslendirme karşıladı beni.
Güzel imgeler yerleşmiş şiire.
hayaller boş olur mu diye düşündüm bir ara... En korkunç hayallerimiz kabustur. Ki o bile bir çeşni katar hayatımıza. Nitekim o boş hayaller size de çok güzel bir şiir yazdırmış bence..
Şiirin finali beni çok etkiledi doğrusu...
Çok güzeldi şiiriniz... Yüreği yansıtıyordu... Belki de yüreklere ses olmuş hatta...