(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendi Kendimle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendi Kendimle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özgürlüğüm damarlarımda Nefeslerim daha geniş soluklu.
Işık benim bedenimde Sevgi silsilesi de.
Öyleyse nedir bu gereksiz Paranoya aşk düşüncesi.
Tut ki sevildim yanlışlıkla Bu da güzel olmaz mı ?
Çok kısa da olsa herşey Bu hayat yaşanmaz mı ?
Olası kalp kırıklarımla Yürekli sevebilmeyi seçtim.
Şikayetim yoktur o zaman Seçim benim Hata benim.
Yaşadığım kadar ise hayat Ben yaşıyorum siyahımla da beyazımla da.
sayın arkadaşım.sevmek ve sevilmek gibisi varmı.allah bize aşkı daha adem yaratılmadan önce verdi.aşk günah ve suç olsa Allah bizim gönlümüze sokarmıydı onu.onuniçin kalbimiz çarparmıydık.bana ne ,elin oğlundan,kızından derdik.ama işin rengi öyle değil.kilometrelerce uzaktaki iki insan karşılaşıyor ve ortak bir duyguya kapılıyorlar.aşk olmasa olurmu bu olay.kendini niye aşka kapatıyorsun....aç gönlünün kapılarını mutlaka bir gün o güzel kelebek,senin gönlünede konsa fena mı olur a güzel evladım. sade sevilince aşk öksüz kalır sende sevileceksin.aşkı bir paranoya olarak görürsen,çok mutsuzluk yaşarsın hayatta. bir bakış bir bakışa neler neler anlatır.bir bakış bir aşığı senelerce ağlatır demiş şair.
Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum. Hoşçakalın.
Rüzgarın keman çaldığı ve damlaların Pencerene vurduğu soğuk bir gecede Yatağına uzanıp hayalini kurduğun Ve keşke dediğin tüm güzellikler senin olsun.
Aşk gibi anlatılmaz su gibi vazgeçilmezsin Güneş gibi parlak yıldızlar kadar erişilmezsin Uyku kadar tatlı kabus kadar kötüsün Ama uğruna ölebileceğim tek kabusumsun.
bak yavrum bizimde başımızda var aynı durum .bellimi olur gerçekten seven bir kalp denkgeliverir bakarsın aşk zaten gelip geci bir duygu ama ben bunu kızıma zamanında anlatamadım.neyse artık kader deyip geçiyoruz.allaha emanet ol çocuğum. .selamlar.beni etkili yorum seçtiğin içinde çok teşekkür ediyorum.bütün ömrün pembe güller renginde sağlıklı,huzurlu ve mutlu geçsin evladım.selamlar...
Aşk artık benim için Allah ve iki evladımdır.. Haa ama sevgi dersek bunu istiyorum hem de tüm kalbimle.. Kim istemez ki hayatında daim olsun bir yürek.. Ama işte insanlar çok acımasız.. Çok.. Ve ben ona rağmen istiyorum sevgiyi
Olası kalp kırıklarımla Yürekli sevebilmeyi bilen olmayı seçtim.
Şikayetim yoktur o zaman Seçim benim Hata benim.
Yaşadığım kadar ise hayat Ben yaşıyorum siyahımla da beyazımla da. BAZI KURALLARI OLMALI DOST GÖNÜL ÇOK ÖNEMLİ ÇÜNKÜ KIRILINCA ONARILMIYOR HARİKA DİZELERİNİ KUTLAR SEVGİLER SUNARIM...
Dertleşmek değilmi
derin bir iç çekiş...
sevgi eksik olmasın yüreğinden
tebrikler..