(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
cep delik öyle mi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
cep delik öyle mi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili AHmet kardeşim, yine her zamanki gibi, harika bir şiiir Çok güzel yüregine sağlık.... Bu şiiri yazan yüregin ve ellerin dert görmesin... Tebrikler
:) Cep delik ve akıyıyor kontörleri delik yerinden malesef. Ya dedin de aklıma geldi ne güzeldi, karlı Ankara akşamlarında telefon kulubesinin sırasını beklemek. Maziye götürdün beni, ya varya ölsün kontörler!!! Kutladım. Sevgiyle...
Bak bu konuda sızlanıyorsa haklıdır sevgili Ahmet--))) fatura var kontör var bu da doğru hatta cebin delik olması da doğrudur çünkü hiç bir ülkede bizdeki kadar pahalı telefon konuşmaları yok sevgili dostum.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
herhalukarda bir kontör sorunu var ister kulübeye gir ister telefonu al cebine...yine gerçeklere inceden inceye bir temas şiirinizle çok güzeldi...saygı ve sevgiyle kalın...
Tebrik ederim...