Anladım Anladın Olamazdık. Değiştik Aşk’tan Korktuk Kaldıramadık. Ne Sen Ne Ben Sevemedik doyasıya. Olmaz bi sevdaydı Olduramadık Da Zaten. İlk sen koptun İlk ben yalnız. Sen de değildin Kalanlarımdan Sevgilim. Gömüldük Bittik. Hayat değil Adil olmayan Öğrendim. Birgün özlersen Sakın Gelme ! Ben beklemeyi Çoktan Bırakmış olurum. Ve bu Yalan da olsa İnan. Aklım haklıydı Hayatta Bir kez Ölebiliyor insan. Buraya kadar Sınırım. Git Gelme Artık Sevilmek istemiyorum !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birgün özlersen Sakın Gelme ! Ben beklemeyi Çoktan Bırakmış olurum.
zaten genelde öyle olur. artık beklemekten vazgeçtiğimizde o çıkıp gelir. sanırım bu küçük iskender'in de dediği gibi; bu hayatın sen bakarken soyunamıyorum deme şekli
Bu ne öfke seli mısralara yansıyan :))) Yalnız şiirlerde garibime giden birşey vardır hep. Ayrılmıştır kişiler, ayrılık mısraları ve öfke vardır; ama bu şiirde de olduğu gibi hala "Sevgilim" diye hitap edilir.. İşte bunu çözememişimdir hiç..
Birgün özlersen Sakın Gelme ! Ben beklemeyi Çoktan Bırakmış olurum. Ve bu Yalan da olsa İnan. Aklım haklıydı Hayatta Bir kez Ölebiliyor insan. Buraya kadar Sınırım. Git Gelme Artık Sevilmek istemiyorum !
Yüreğinize sağlık. Olması gereken olmuş demek ki.. Güçlü olmayı seçmişsiniz.
Zaten. İlk sen koptun İlk ben yalnız. Sen de değildin Kalanlarımdan Sevgilim. Gömüldük Bittik. Evet aşk öğle bir acıki yürekteki iz ölsende gitmiyor sadece yollar ayrılıyor...şairi kalemi yürekten kutlarım sevgiyle kalın
Çoktan
Bırakmış olurum.
Ve bu
Yalan da olsa
İnan.
---
böyle bir itiraf...
seven mi yoksa sevilen mi,
bu itirafı yapar...