(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KATİLİMİZ SEVDAMIZDIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KATİLİMİZ SEVDAMIZDIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhterem, Şiir, musikisini zaten içinde barındırandır amma bir de böylesi bir fon ile yorumlanınca tadına doyum olmayan bir güzellik çıkıyor ortaya.. Şiiri okumadan önce resmi seyre daldım.. Bir zaman seyrettikten sonra okumaya başladım.. Bir taraftan da kulaklığımdan gelen seslendirmeye kaptırmışım kendimi... Nice sonra kendime gelebildim.. Sürükleyen dizeler ve seslendirme için her iki duygulu yüreğe muhabbetlerimi, hürmetlerimi gönderiyorum.. Sıhhat ve selâmetle...
yüreğime mızrap olur yalvarışların seni fısıldar nefes alışlarım DEĞERLİ USTA TEKRAR HOŞ GELDİNİZ; ASLINDA KAÇINCI UĞRAYIM BİLMİYORUM BU ŞİİRE..İLK ASILDIĞINDA DA UĞRAMIŞTIM FAKAT NET in AZİZLİĞİNE ÇOK SIK UĞRUYORUM BEN..DOLAYISIYLA YAZDIKLARIM BUZ ÜSTÜNE YAZILAN YAZI MİSALİ UÇTU GİTTİ HER DEFASINDA..EVET ŞİİRLERİNİZ KADAR KARAKALEM ÇALIŞMALARINIZI DA ÇOK ÖZLEMİŞTİK..TARZINIZA VE KALEMİNİZE GERÇEKTEN HAYRANIM..NE MÜTHİŞ BİR KABİLLİYET..NE GÜZEL BİR ALLAH VERGİSİ..DOST İNSAN NİSA HANIMDA ÇOK GÜZEL SESLENDİRMİŞ YİNE..DOLAYISIYLA KOMPLE BİR GÜZELLİK ÇIKMIŞ ORTAYA..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI....YÜREĞİNİZ V DE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. SELAM VE SAYGIMLA..
Merhaba...hoş geldiniz değerli dost...ben de sizlerin sıcak ve şımartan iltifatlarınızı özlemişim...Güzellikleri dostlarla paylaşmak ne güzel...Bıraktığınız duygularınız sayfama onur vermiş...Çok tebrik ediyorum...Saygılarımla...
Şiirleri anlamak kadar şiirlere can veren usta olarak tanıyorum sizi. Şiirinizi bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum...
Merhaba değerli dost kalem...Yüreğe düşen çiçek demetlerini özlemişiz...sayfama şeref vermişsiniz...İnsanlar kendilerini anlatırlar söylemlerinde...Teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum efendim...
Merhaba..bilmiyorum tanışıyor muyuz?...bazı dostlar profllini değiştirdiği için hatırlayamamaktayım...Sayfama hoş geldiniz değerli kalem...Bıraktığınız güzellikler için teşekkürler...saygımla...
Merhaba...dizeleriniz de çay ve simit gibi...Dostlarla dertleşmek ne güzel...Yüreğinizde kelebekler uçuşsun...Mutluluk dileklerimle...saygılar efendim...
Merhaba değerli kalem...Ortak paydaların çok olması ne güzel...Her sözcüğünüz tanıdık....Cümleleriniz aşina güzel duygular...Bıraktığınız demetler için teşekkürler...saygılarımla...
Sevginin her hali güzel, yeter ki sevsin tüm gönüller.... Sevginin tüm sıcaklığı yansımız dizelere, harika bir şiir okudum değerli kaleminizden, yüreğinize sağlık Satfettin hocam, tebrikler, Sevgi ve umut ışığınız hiç sönmesin, ebedi yansın, mutlu ve esen kalınız...
Merhaba...sevmek bir döngü...Sevmezsen hayatın anlamı yok...seversen bir elinde mutluluk bir elinde hüzün...Paylaşımınız için teşekkür ediyorum...Bıraktığınız demetler ne hoş...saygımla...
Merhaba...Keşke iltifatlarınız kadar olabilsem...Lakin A.Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisinde belirttiği gibi;insanın motive edilmeye ve takdire de ihtiyacı var...Bu bakımdan iltifatlar yüreğimi kabartmakta...Bir övünç kırıntısı binlerce mutluluk sinirinin faaliyete geçmesine neden olabilmektedir...Bu da insanları bir nebze tebessüm ettirmektedir...İlginiz için teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum efendim...
merhaba efendim resmi görünce hayranlıkla seyre daldım muhteşem ellerinize sağlık ve ne zamandır güzel şiirlerinizi bekliyorum merakla efendim işte bu gün kavuştum bu güzel yüreğin sesine sevdayı oya gibi işleyen bu yüreğe bin selam olsun ve hayranlıkla özlemle yorumlamaya çalıştım hem okumak hem dinlemek sizin olan güzel sözleri sindirmek yüreğe dilerim beyemişinizdir efendim çocuklar yanımda onun için hemen yazamadım özür dilerim sessizce dinlemek okumak bir başka güzel çok teşekkür ederim yeniden hoşgeldiniz efendim bütün sevgi bahçelerinin çiçeklerini yolluyorum güzel yüreğinize
merhaba efendim inan her sayafa girdiğimde sizi görememk beni çok üzdü her gün baktım acaba benmi fark edemiyorum diye çok şükür size kavuşturdu bu güel yüreğe ve yüreğin sesine evimde çocuklarım var onun içinde sakin olamıyorum yazamadım size size yazarken yalnız ve sakin olmalıyım yoksa harfleri kaybediyorum sayfamda bütün yorumları yazdım bie sizi ayırdım gece sakin yazmak için sakin siziihmal ettiğimi düşünmeyin olurmu sizinle dertleşmek benim için çok değerli biliyorsunuz efendim resim yine muhteşem seyrine doyulmayan güzellik sevgilerimi bıtrakıyorum güzel yüreğinize efendim hoşçakalın
Merhaba hayrunisa hanım...Dizelerim sesinizle anlam bulmakta...Seçtiğiniz müzik ve yorumlama tarzınız başka dünyalar götürmekte okuyucuyu...Ben de ayrı bir tatla paylaşmaktayım kendi dizelerimi...Umarım arkası gelir...Güzellikleri dost kalemlerle paylaşmak ayrı bir güzel...Hayatımızda hüzünler esse de satırlara dökülünce melteme dönmekte adeta...Yürek ferahlamakta...sıkıntılar azalmakta...Zaten sevgiyi tatmayanın sorunsuz hayatının bence bir anlamı yok...hayat acılarıyla anlamlı...Hissetmek...var olduğunu anlamak...gülmek ağlamak...Belki de hayat bu...Dolu dolu yaşamak...Lakin keşke umutlarımız ve sevinçlerimiz de en az acılarımız kadar olsa...Kederlerin altında yüreklerimiz kalmasa...Tüm katkılarınız için teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum güzel yüreğinize efendim...İyi ki varsınız...
özlemişim sizli şiirlerinizi, --------------------harikasınız gene,, --------------- ama katil değildir sevda,-------------- ,sevdaya uzanan yolları kesen katil,,--------------ablamın sesi ile renklenmiş ------her iki yüreğe selam olsun--------- KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN
ne muazzam bir yolculuktur, içinden çıkılamayan