(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR YAR SEVDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR YAR SEVDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kazdım kalbime adını, Odur bahtımın kadını, Aldım vuslatın tadını. Tahtı gönlümdeki yerdi, Girdi sildi gamı derdi.
ALLAH HER KULUNA KADIN ERKEK BÖYLE MUTLULKARI NASİP ETSİN İNŞ. ALLAH BOZAMASIN ÖMÜR BOYU SÜRSÜN BU MUTLULUĞUNUZ CANDAN TEBRİK EDİYORUM VEFALI SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZİ USTA KALEMİNİZİ. SEVGİLİ ARKADAŞIMI DA TABİKİ BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN.SAYGIMLA.
EVET DEĞERLİ DOST !ŞAİRLİK BU OLSA GEREK HER DUYGUYU YAŞAMIŞCASINA YAZABİLMEK.AMA BAZEN MAZİDE KALANLAR DA UNUTULMUYOR .YA BİRDE EŞİNİ KAYBEDENLER ? İŞTE MUTLU BİR YAŞAMDAN SONRA ONDAN GERİYE BİR BAŞINA KALMAK YAŞAYANLAR İÇİN DUYGULARIN EN ACISI EN EZİĞİ.ALLAH AĞIZ TADINIZ BOZMASIN İNŞ. ŞİMİDEDEN HAYIRLI İFTARLAR DİLİYORUM.SAYGILARIMLA.
Merhaba...iki zıt şiir değil mi?...Bizler işte böyleyiz...Bir yanımız ateş, diğer yanımız gül bahçesi...Bıraktığınız güzellikler için yürekten teşekkür ediyorum değerli kalem...Temennimiz böyle bir aile seadedini herkesin paylaşması...Fakat herkes de kaderini yaşıyor ne demenli...
Kazdım kalbime adını, Odur bahtımın kadını, Aldım vuslatın tadını. Tahtı gönlümdeki yerdi, Girdi sildi gamı derdi.
Mutluluk duyguları dağıtan harika bir şiirdi. Allah herkese de böylesini nasip etsin. Yürek sesinizi beniyle ve haz duyarak dinledim. Hayrunisa Hanım da ne güzel yorumlamış. Selam saygılar.
Not:Fondaki eserinize hayran kaldım.Sanırım siz yaptınız.İmza göremedim.
gül peri tarafından 7/22/2012 3:16:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba değerli kalem...Ziyaretiniz ve bıraktığınız duygular için teşekkürler...Resmi bilgisayarda sisli düzenledim, isim kayboldu,bana aittir....saygılarımla...
nefis bir kara kalem çalışması İLHAM kanyağı sevdiği olunca resim güzel olmasın da ne olsun mutluluğunuza mutluluklar diliyorum Kır bir kere maşallah diyorum ....
Hece şiirinden çok anlamıyorum ama gördüğüm kadarı ile 4+4= 8 li hece ölçüsüyle yazılmış bir şiir..ahenkli ve duru bir dille yazılmış...bu yüzden şiir kendini bir çırpıda okutuyor...Bu arada karakalem çalışmanıza bayıldım...her iki emek için de gönülden tebrik ediyorum...saygımla...
Merhaba...şair yazmasa da şiirin her türünden anlamalı sanırım...Hatta bir deneyin belki de seversiniz...Bıraktığınız çiçekler için teşekkürler...Saygımla...
Yazan hocamızı tanıyorum şiirlerinden.. Yazdıran yüreğe selamlar İzmir'den.. Ses veren Hayrünisa arkadaşım sağ olsun.. Resim ilhamınız hep bol olsun.. Saygılarımla..
Çay hazırlar akşam beşe, Her yudumu zevkle neşe, Canım kurban böyle eşe. Ne kızdırdı ne de yerdi, Tattırmadı kahrı derdi.
O’ndan eşsiz sevgi aldım, Huzur deryasına daldım, Mutluluk içinde kaldım. Hasret özlem sona erdi, Hiç kalmadı sevda derdi. MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN DİYOR DOST İNSANIN GÜZEL YORUMUDA AYRI BİR GÜZELLİK VE OKUMA HAZZI VERİYOR..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA.
BU NE GUZE BIR SIIR BIR YAR SEVDIM BU CUMLE BILE SIIRIN GUZELLIGINI SEVGININ DEGERINI ANLATIYOR SIIR BUTUNUYLE MUHTESEM.VE ABLAMIN HER ZAMANKI GIBI MUHTESEM YORUMU SIIRE CAN VERMIS CANANA SEVGI BOYLE VARMIS.SEVGINIZ DAIM YUREGINIZ ACISIZ SEVGI ASK MUTLU UCGENINDE DAIM OLSUN GUZELLIKLERE VARSIN SEVGI SONSUZ KALSIN. AYRICA RESIM CALISMASI DA HARIKA .EMEGINIZE YUREGINIZE SAGLIK.
Çerkez Kızı tarafından 7/11/2012 3:16:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevincime çok şey kattı, Bahtım O’nla aşkı tattı, San ki ömrümü uzattı. Sitem değil huzur verdi, Artık yoktur yürek derdi.
Kazdım kalbime adını, Odur bahtımın kadını, Aldım vuslatın tadını. Tahtı gönlümdeki yerdi, Girdi sildi gamı derdi.ÖMÜR BOYU BİR ARADA MUTLULUKLAR DİLERİM HARİKA DUYGULAR BUNLAR DOST KUTLAR SEVGİLER SUNARIM...
merhaba efendim yine yüreğin sesinde sevgi teması ama bu sevgi sevgilerin en değerlisi eşine böyle güzel hitap eden yüreğe bin selam olsun eşiniz hanımefediye yazılan şiir benim için bir başka değerdir efendim çünki evdeki değerlerimizin maalesef farkına varmıyoruz değilmi işte onun içindirki bende ayrı bir değerdir dilerim hep yüreğinizde tahtı sevgi ile dolar bahtnınızın kadınını kutluyorum böyle güzel bir şiire ilham olmaksa kolay değildir güzel yanaklarından öpüyorum can veren canan diye hiap edilen bayanı hayat arkadaşınızı bu güzel şiiri daha coşkulu okumak isterdim ama biliyorsunuzki sesimde hep hüzün vardır bu hüzünden bir türlü kurtulamıyorum dilerim beyenirsiniz efendim bu güzel yuva ömür boyu sevgi çiçekleri ile dolu dolu olsun bende naçizane sevgi çiçeklerimi yolluyorum sevgi ile kalın
Merhaba Hayrunisa hanım...Hep hüzün kalemimizi konuşturmayalım dedim... Hayat yine de güzel...Pozitif olmaya çalışmak lazım... Her türlü acılara rağmen yaşamayı başarmak zorundayız...Hüzünler elbette olacak...fakat pozitif yaklaşımla acılar azalabiliyor...Yaşamı daha zor hale getirmemek için yaşama sevincimizi hiç sarsmamalıyız... Çok anlamlı ve sevgi dolu temenniler göndermişsiniz eşime...Birlikte paylaştık....Çok selamları ve teşekkürleri var...Sevginin yoğunluğu sesinizle zirve yapmış...Bu şiir seven herkese olsun...Her seven bunu fazlası ile hak ediyor.....teşekkürlerimi ve saygılarımı gönderiyorum...
bırakın yağsın gönlünce... Sevebilen bir yüreğiniz varsa, sevgiye saygınız da varsa eğer, dört mevsim bahar ve yazdır sizin için. Kışlardan korkmanıza hiç gerek yok! Sevgi kaynağınız ısıtır sizi... -------------------------------bu ne güzel imrenesi aşktır----------------- Rabbim iki cihanda mutlu bahtiyar eylesin sizleri-------------birilikte saçlarınızın ağardığını görün------------------------------------------sevgimdeniz
Merhaba..her seven böyle bir vuslatı fazlası ile hak ediyor...Tüm sevenlere armağan olsun...Güzel temennileriniz için teşekkürlerimi gönderiyorum...saygımla...
Kazdım kalbime adını,
Odur bahtımın kadını,
Aldım vuslatın tadını.
Tahtı gönlümdeki yerdi,
Girdi sildi gamı derdi.
ALLAH HER KULUNA KADIN ERKEK BÖYLE MUTLULKARI NASİP ETSİN İNŞ. ALLAH BOZAMASIN ÖMÜR BOYU SÜRSÜN BU MUTLULUĞUNUZ CANDAN TEBRİK EDİYORUM VEFALI SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZİ USTA KALEMİNİZİ. SEVGİLİ ARKADAŞIMI DA TABİKİ BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN.SAYGIMLA.