(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göç.....I... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göç.....I... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül Dostu; Haz alarak okuduğum şiirde muhteşem bir kurgu mevcut... İlk emir OKU ile başlar… ......................................... Saygı ve selamlar..
ölüm, yaşamla yaşamsızlık arasındaki mesafesizlik mi? en kötü şartlara sahip yaşam, en iyi ölümden daha cazip mi?.. en iyi ölüm, en kötü ölümden farklı mı? yoksa hepsi, ışıktan ışıksızlığa geçmek mi? günahlarımızı işlediğimiz mekandan günahlarımızın bedelini ödeyeceğimiz çöllere göçmek mi,azap yangınları içine? ölüm, korkulacak bir şey mi? yoksa ölümden korkmamak mı gerekli? önemsenecek en son şey mi? ben ölmek hakkında ön yargılıyım: onu nefret edecek kadar önemsiyorum; çünkü, o’na dair korkular doldurmuş bedenimi... Aslında, o bir zavallı ve hiç kimseyi ısıramaz dişsiz ağzıyla!.. selamlar, değerli şaire...
Haz alarak okuduğum şiirde muhteşem bir kurgu mevcut...
İlk emir OKU ile başlar…
......................................... Saygı ve selamlar..