(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YEMİNİM SÖZÜM SEVDİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YEMİNİM SÖZÜM SEVDİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle acılar çekersin ki ölmez sürünür.Süründükçe ölümü ararsın...Bundan acısı var mıdır diye sorardım hep kendime.Varmış tabi . Sevdiğinden vazgeçmek… Onu anlatamam işte…
Haklısınız sevdiginden ayrı kalmak yada vazgeçmek insanın yüregini daglar kavurur eritir ve bitirir hergün biraz daha ölüme götürrür ölmek istersin ama içinde hep bir umut taşırşın ya geri dönerse diye ALLAH kimseye aşk acısı çektirmesin sevelim sevilelim ama acı çekenlerden olmayalım.
degerli yorumunuz için teşekkür ederim alevgül hanım şiirlerimi yakından takip ediyorsunuz vermiş oldugunuz bu destege ayrıca teşekkür ederim .
Mehmet bey ben yorumunuzu saayfamda göremiyorum ama bana vermiş oldugunuz destege teşekkür ediyorum hiç bir zaman yalnız bıramadınız bununda farkındayım çok degerli bir dostsunuz.
Yangınlar sarmışsa herbir yanımı Yüreğim fedadır alsan canımı Durdurur damarda akan kanımı Sevdanda korlanan közüm sevdiğim..............kutlarım ne kadar samimi bir şiirdi.kelamınız daim olsun şairim.saygılar
güzel bir çalışma kutlarım selamlarımla .....