//Ebr ile şems aşkına vuslat hasıl olunca Derhal icabet gerek sûr kulaktan dolunca//
Dudaklar uçuklatan böylesi ilişkinin Zulmünü kabullendik aşk denince adına Kızılcık şerbetine özenen çelişkinin Alakasız gölgeler düşerken muradına Kurşun delip geçmişti bahtların ortasından Vurgun üstüne vurgun, kan sıçrarken şadına, Vazgeçmek mümkün olsa bu aşk safsatasından Destursuz varır mıydı namahremin yâdına.
Kaderin ağlarına zılgıt çekerken bulut Ebr ile şems dediler, faili meçhulüne Kaç asrı devirmişti göğün dilinde sükût Ağıtlar yakılırken dünyanın mahsulüne, Başında kavak yeli eser gibiydi güneş Hükümsüzdü cevaplar, kavruk tenli gülüne Toprak Sahra çölüydü aşk olunca tebelleş Şahadet farz denmişti, tan vakti bülbülüne.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_KAÇ ASRI DEVİRMİŞTİ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_KAÇ ASRI DEVİRMİŞTİ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaderin ağlarına zılgıt çekerken bulut Ebr ile şems dediler, faili meçhulüne Kaç asrı devirmişti göğün dilinde sükût Ağıtlar yakılırken dünyanın mahsulüne, Başında kavak yeli eser gibiydi güneş Hükümsüzdü cevaplar, kavruk tenli gülüne Toprak Sahra çölüydü aşk olunca tebelleş Şahadet farz denmişti, tan vakti bülbülüne.
Harika duygularla kaleme alınmış güzel bir eser gönül sesinize yüreğinize sağlık tebrik ediyorum saygılar sunuyorum..
Dudaklar uçuklatan yasaklı ilişkinin Zulmünü kabullendik aşk denince adına Kızılcık şerbetine özenen çelişkinin Alakasız gölgeler düşerken muradına Kurşun delip geçmişti bahtların ortasından Vurgun üstüne vurgun, kan sıçrarken şadına, Vazgeçmek mümkün olsa bu aşk safsatasından Destursuz varır mıydı namahremin yâdına.
Kaderin ağlarına zılgıt çekerken bulut Ebr ile şems dediler, faili meçhulüne Kaç asrı devirmişti göğün dilinde sükût Ağıtlar yakılırken dünyanın mahsulüne, Başında kavak yeli eser gibiydi güneş Hükümsüzdü cevaplar, kavruk tenli gülüne Toprak Sahra çölüydü aşk olunca tebelleş Şahadet farz denmişti, tan vakti bülbülüne.
yüreğine kalemine sağlık, güzel şiirini severek okudum ve dinledim seslendirme ve şiir uyumu harikaydı Kalemin daim olsun saygılar selamlar
süslü püslü ağdalı osmanlıca kelimeler ve devrik cümleler bir araya gelince şiir olmuyor...bir bütünlük de yok..okuduktan sonra akılda bir şey gelmiyor cümleleler kendi başlarına anlaşılmıyor ki bir bütünlük oluştursunlar kendi aralarında...yine de emek....
//Ebr ile şems aşkına vuslat hasıl olunca Davete icabet gerek sûr kulaktan dolunca//
Dudaklar uçuklatan yasaklı ilişkinin Zulmünü kabullendik aşk denince adına Kızılcık şerbetine özenen çelişkinin Alakasız gölgeler düşerken muradına Kurşun delip geçmişti bahtların ortasından Vurgun üstü vurgundu, kan sıçrarken şadına, Vazgeçmek mümkün olsa bu aşk safsatasından Destursuz varır mıydı namahremin yâdına.
Kaderin ağlarına zılgıt çekerken bulut Ebr ile şems dediler, faili meçhulüne Kaç asrı devirmişti göğün dilinde sükût Ağıtlar yakılırken dünyanın mahsulüne, Başında kavak yeli eser gibiydi güneş Hükümsüzdü cevaplar, kavruk tenli gülüne Toprak Sahra çölüydü aşk olunca tebelleş Şahadet farz denmişti, tan vakti bülbülüne.
Toprak sahra çölü olsun varsın menziline atılan oklar. Şemse duyduğu aşk yüzünden ölen Kimya hatun olsun kadınlar, kalemlerinden kahır okunsun. Ağıtlar yakılsın. Bulutlara çıksın zılgıt sesleri. Türkü olsun kaderin ağlarına takılsın. Çok güzeldi arkadaşım sabahın bu saatinde,uyku moduna hazırlanmıştı gözlerim.. Okuyunca şiirini açıldı bak gözlerim. Çok güzeldi.Yüreğine sağlık Sevgilerimle kal canım.
Toprak Sahra çölüydü aşk olunca tebelleş Şahadet farz denmişti, tan vakti bülbülüne.
MÜKEMEL DİZELERİNİN BU KISMINI ÇOK ÇOK BEĞENDİM ,TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ARKADAŞIM DUYGULARINA YÜREĞİNE USTA KALEMİNE SAĞLIK VAR OLAN BAŞARILARININ DEVAMI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER.
Kaderin ağlarına zılgıt çekerken bulut Ebr ile şems dediler, faili meçhulüne Kaç asrı devirmişti göğün dilinde sükût Ağıtlar yakılırken dünyanın mahsulüne, Başında kavak yeli eser gibiydi güneş Hükümsüzdü cevaplar, kavruk tenli gülüne Toprak Sahra çölüydü aşk olunca tebelleş Şahadet farz denmişti, tan vakti bülbülüne.
KENDİ DÜŞEN AĞLAMAZ DOST ATILAN ADIM YANLIŞ OLURSA KUTLARIM BU FELSEFİ BAKIŞ AÇISINI KAL SEVGİLERDE...
Ebr ile şems dediler, faili meçhulüne
Kaç asrı devirmişti göğün dilinde sükût
Ağıtlar yakılırken dünyanın mahsulüne,
Başında kavak yeli eser gibiydi güneş
Hükümsüzdü cevaplar, kavruk tenli gülüne
Toprak Sahra çölüydü aşk olunca tebelleş
Şahadet farz denmişti, tan vakti bülbülüne.
Harika duygularla kaleme alınmış güzel bir eser
gönül sesinize yüreğinize sağlık tebrik ediyorum
saygılar sunuyorum..