(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahretlik// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahretlik// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne gelen şiiriniz beni hiç şaşırtmadı...zira her şiiriniz ayrı ayrı günün şiiri benim için...yetkin kaleminizi, etkin şiiri dilinizi ve tabi ki şiir yüreğinizi içtenliğimle kutluyorum...daha nicelerine sevgili dost kalem...sevgimle/saygımla...
Selam şaiir can özünden kaleminden dükülen Her satırın ayrı bir güzeliği olan bir eserini candan tebrik ederim özündeki bilge emek kalemin susmasın dilekleriyle candan tebrik ederim kutlarım,,, <<<<<DAHİM OSLUN, dost özüm,, ,,,,,,,
Yasağın korkusuyla Kavuşamadı Sel Denize Ve Sona varamadı Hiçbir düş Gece örtüldü üstüme Kulum Vakitsiz ekilen Gözyaşına…
Mevsimsiz ve de Yaban bağda açan çiçek misali
Final özellikle çok harika Şiir son zamanlarda seçkiye getirilmiş En güzel ve seçkiyi hakeden şiirlerden biriydi bence Kelimelerden bu denli tasarruf ederek Etkin bir çalışma yapabilmek Ustaca idi
/Ve Bil ki Dünyada olamayan aşk Olamaz cennetimizde/
her şiirin başka bir pencere açıyor ufkuma ağabey ve büyüyorum şiirlerinle yani içimdeki sulugözlü çocuk..Teşekkür ederim şiir.. Teşekkür ederim ağabey..
İran sufileri düşüncenin suptil yapısına getirdikleri açıklamada ;insanların kaderlerini değiştirebilir noktada düşünce yapısını harekete geçirebileceklerini ve kader çizgisinin bu kapsamda her noktada müsait bır degisime açık oldugunu belirtirler.Deterministik yasalar kapsamında yapılan her eylem , ürettiğimiz her düşünce bizim tahayyül edemeyeceğimiz sonuclara sebep olmakta ve dünyalık askları, ahretlik yapmakta:).Suurlu ya da suursuz oluşturulan her düşünce seviyi bilmediğimiz yonde ya da istemediğimiz yonde bır sonuca ulaştırıyor ise bence herkesin bu oluşumda katkısının bulunduğunun bilincini taşıması gerekir.Şiirinizde hissettiğim kızgınlık hissi sanırım iki tarafa da duyulan bır duygu yoğunluğu içermekte.
Vakitsiz ekilen
Gözyaşına…
büyüksün usta!