Kur yapar, naz edersin, hep seviyorum dersin, Yaklaşınca kaçarsın, anlamam ne istersin, Gel üzme beni kuzum, zaman geçip gidiyor; Sen böyle davranırsan, ömrü heba edersin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE İSTERSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE İSTERSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kur yapar, naz edersin, hep seviyorum dersin, Yaklaşınca kaçarsın, anlamam ne istersin, Gel üzme beni kuzum, zaman geçip gidiyor; Sen böyle davranırsan, ömrü heba edersin.
mutluluk kefeni mi istersin, bu yürek böylesine yanarken, güneş kırbaç gibi yakarken, söyle kafesteki kuşlara, aşinayım yağmur damlalarına akbabalar birikiyor cesetlerimin önüne
nacizane bir şeyler de bendeniz de karalamak geldi içimden.Kutluyorum dost kalemi,
çok teşekkürler değerli dostum..çoktandır sayfanızı ziyaret edemedim hatta diğer değerlidostların da sayfalarını ziyaret edip güzel şiirlerinizi yorumlayamadım zira inanın bu sıralar benim BASIN çalışmalarım aldı başını gidiyor..çok yoğunum inanın..yoksa sayfalarınıza gelmeyişimin asla kasıtlıbir nedeni yok..bu vesileyle hem ilgi veyorumlarınıza çok teşekkür ediyor hem de gerçekleştiremediğim sayfa ziyaretlerinizden dolayı sizden ve tüm gönül dostlarından çok özür diliyorum...selamlar,saygılar...
Kur yapar, naz edersin, hep seviyorum dersin, Yaklaşınca kaçarsın, anlamam ne istersin, Gel üzme beni kuzum, zaman geçip gidiyor; Sen böyle davranırsan, ömrü heba edersin.
kısa azda olsa anlatmışderdini dizeler saygılarımlasınız herdaim
Güzel bir dörtlüktü..Az sözle çok şey anlatmışsınız;"sen böyle davranırsan ömrü heba edersin" diye bağladığınız son söz ile. Kaleminiz daim olsun.Saygılar..
efendim uzun bir aradan sonra hoş geldiniz sayfaya kutlarım sizi böylesi güzel eserinizden dolayı eser diyorum çünkü çok güzel şarkı tadındaydı tebrikler efendim saygılarımla selamlar
Yaklaşınca kaçarsın, anlamam ne istersin,
Gel üzme beni kuzum, zaman geçip gidiyor;
Sen böyle davranırsan, ömrü heba edersin.
mutluluk kefeni mi istersin,
bu yürek böylesine yanarken,
güneş kırbaç gibi yakarken,
söyle kafesteki kuşlara,
aşinayım yağmur damlalarına
akbabalar birikiyor cesetlerimin önüne
nacizane bir şeyler de bendeniz de karalamak geldi içimden.Kutluyorum dost kalemi,