Bıraktım artık, sevdaya küsmeleri, Her aşkta bir yanım eksilmedi mi? Tamamen kapatıyorum bundan sonra, Rahat bıraksın diye yağmurlar gözlerimi. Susmaya alışıyor çok konuşan yanım, Yutkunup tükürüyorum aşkın son cümlelerini. Satılığa çıkardım, Var mı alan? Az kullanılmış sevmelerimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Az Kullanılmış Sevda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Az Kullanılmış Sevda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmelerine ve sevdana saygı duyuyorum ama sevgili mutedil, ben yüreğine, yani dostluğuna talibim:) Hem iyimi dir kötü müdür bilmem ama bende hiç kullanılmamış sevdalar da mevcut:) bunları ben ne yapsam ki? Sevgiler.Şiir mi? severek okudum...
en çok geceleri <br>dökülür yaprakları aşkın<br>her yan kemirilmiş özlemlerle dolar<br>bir kenara buruşturulup atılmış <br>sevgi sözcükleri / ıslaktır<br>ilk öpüşmelerin meyvesi titremeler<br>tıka basa doldurur çöplüğünü kentin<br>bilmezsiniz siz / duymazsınız<br>ben toplarım her gece artığını <br>eskitemediğiniz sevdaların<br><br>en çok <br>memleketler arası gezen aşklar<br>faili meçhul cinayete açar çiçeklerini<br>yoğun bakıma yatan her düş ün hikayesidir bu<br>yaşam ünitesinde kaybedilir kelimeler<br>tıbbi atık poşetleriyle dolar arka bahçesi evimin<br>bilmezsiniz siz / duymazsınız<br>temizler teker teker kirlerinden<br>hikayelerini yazarım yeniden<br>kurtulma ihtimali olan premature sevdaların<br><br>en çok bulunan en değersiz olandır<br>birde becerip söyleyemezsiniz usulünce<br>dökersiniz üzerinize başınıza <br>sakar dillerinizden düşer vurgusuz harfler<br>bilmezsiniz siz / duymazsınız<br>halbuki düştüğü yerde <br>can çekişen cenin dir '''' seni seviyorum''''<br>yani arsızlığınız<br>bu yorgun eskicinin <br>iflah olmaz<br>mülteci cinnetidir <br>bilmezsiniz siz.....................
Yüreğinizi acıtsa da sevdaları bırakmanız mümkün değil sevgili dostum insanın doğası buna karşı çıkar bir canlıyı hatta şöyle alımlı bir cansı varlığa bile hangimiz ah ne güzel diyerek imrenmeyle bakmadık ki.. Satılığa çıkarmak çözüm olsaydı inanır mısınız şu dünya da sanırım inanılmaz büyüklükte bir sevgi pazarı kurulması gerekirdi çünkü nedense son günlerde moda olan hüzünler ve ayrılıklar daha çok.. Yüreğine sağlık sevgili Ülkü sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
susturmayın bence konuşan yanınızı. ben sessizim ama şiirlerime verdim sesimi sustum onlar konuşsun. ki sizin de şiirleriniz konuşuyor harikada oluyor...ve sevgiler ne kadar kulanılırsa kullanılsın yeni sevdalara hep yep yeni adımlarla başlar. hiç üretimini bırakmaz kalp sevgi adına. o yüzden az kullanılmış demeyin sahibinden sıfır sevgiler sanrım en güzel tanımı...ayy çok yazdım değilmi ama sizde böyle güzel yazmayın canım çok konuşan yanım susamıyor sonra...çok güzeldi şiiriniz tebrikler...saygı ve sevgiyle kalın...
:))) İlginç ve bir o kadar da,düşündürücü... Ben almıyayım depom dolu, son kullanma tarihi geçmiş sevdalarımla.Yakında yenileri de gelecek eminim.Piyasa da az kullanılmış mal bulmak zorlaştı,siz iyisi mi onları kendinize saklayın,ilerde nostalji yaşarken elinizde döküman olurlar.Satmayın bence.
yüreğimle...