(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“ GÖNÜL-2 ” şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“ GÖNÜL-2 ” şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Koca bir bedene mânâ katansın gönül Mânâ âleminde gelip, mânâsız yatarsın gönül
Şu fani dünyanın tapusu sendeymiş gönül Bana cenneti mi,cehennemi mi satarsın gönül
Çok güzel, çok manidardı yürek sesiniz, gönülden kutluyorum değerli kaleminizi Hasan hocam, yüreğiniz dert görmesin, sevgi ve umut ışığınız hiç sönmesin, ebedi yansın, mutlu ve esen kalınız...
Beraat Kandiliniz Mübarek Olsun, hayırlar ve bereket getirsin ülkemize ve evlerimize, Rabb'im bu mübarek gecede cümle günahlarımızı bağışlasın, hayırlı olanı yazsın amel defterimize inşallah.
Mânâ âleminde gelip, mânâsız yatarsın gönül
Şu fani dünyanın tapusu sendeymiş gönül
Bana cenneti mi,cehennemi mi satarsın gönül
Çok güzel, çok manidardı yürek sesiniz, gönülden kutluyorum değerli kaleminizi Hasan hocam, yüreğiniz dert görmesin, sevgi ve umut ışığınız hiç sönmesin, ebedi yansın, mutlu ve esen kalınız...
Beraat Kandiliniz Mübarek Olsun, hayırlar ve bereket getirsin ülkemize ve evlerimize, Rabb'im bu mübarek gecede cümle günahlarımızı bağışlasın, hayırlı olanı yazsın amel defterimize inşallah.
Selamlar saygılarımla
* * *