Bir damla gözyaşımda tufanlar kopuyor Yanaşırken anılar fecrin gölgesine Bir vaveyla düşer ürkek kandil ışığından Gecenin intiharına şahitlik ederim Bakışlarımda ziyanın doğum sancıları Konduğum her yürekte sürgün yerim Bilmez misin bu cana mülteciyim
Hasretin ateşiyle kundaklanmışım Yalanı didikleyen parmaklarım ateş olur Yandıkça tutulurum yokluğuna Ayaklarıma vurulur zamanın prangası Gardiyanıyım akrep ile yelkovanın Kaderin hurda çizgilerine inat Yeniden çiziyorum ümitlerimi şiirlerime En hazin ümitsizlik nasıl hayal edilirse edilsin Yüreğimin bir köşesinde gülen yüzün oldukça Ümidimsin… Nedensiz sevdim, nedensiz ümitlerimin peşindeyim…
Sahibi kahpece kurşunlanmış bir şiirin, İhanete yenik dizeleridir bu Her satırında met cezirim Sıkı tut yüreğimi, Bir tek sana kalırım kendim olarak Ve… Bir tek sana veririm benliğimi bir şey beklemeden…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nedensiz sevdim… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nedensiz sevdim… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sahibi kahpece kurşunlanmış bir şiirin, İhanete yenik dizeleridir bu Her satırında met cezirim Sıkı tut yüreğimi, Bir tek sana kalırım kendim olarak Ve… Bir tek sana veririm benliğimi bir şey beklemeden…
GÖNLÜN BAĞLILIĞI HÜZÜNLE AKMIŞ YÜREKTEN GÜZEL DİZELERE DOST KUTLAR SEVGİLER SUNARIM...