(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Namert olan candan, saygı göremez... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Namert olan candan, saygı göremez... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah (cc) namertlerden uzak eylesin mert yürekleri,ne kadar güzel övgü dolu dizeler değerli dost,serbest ve hecede ki ustlağınız tartışılmaz ,zamansızlığım nedeni ile her ne kadar sık gelemiyorsamda biliyorum ki bu yetkin kalemden dökülenler şiir gibi şiir,tebrik ediyor başarılarınızın devamını kalbem diliyoorum selam saygımla.
Adı belli zaten, yüreği altın Babası er kişi, anası hatun Dilleri pek tatlı, endamı sütun Namert olan kişi, huzur bulamaz...
Gönlüm der ki; aşkın, gülü güldür gül Vaz geçilemez ki, uğrunda gel öl Yufka yüreği de, berrak bir göl Namert olan sevgi, saadet bilemez...
Namert olan hiçbir dünya saadetine eremez, hatta ahiret saadetine de nail olamaz çünkü Allah nankörleri namertleri hiç sevmez, doğru insanlar da dolayısıyle sevmez. Güzel ahlaklı olan yine güzel ahlaklı olanlar sever, yani kişi kendine benzeyeni sever. Hani esprili bir deyim var "kaz kazla baz bazla kör tavuk kör horozla")) Yüreğinize sağlık çok anlamlıydı yürek sesiniz, beğenerek okudum harika dizelerinizi, gönülden kutluyorum, esenlikler içinde huzurlu ve mutlu kalınız bir ömür boyu...
*Miraç kandiliniz mübarek olsun, hayırlar getirsin hanelerimize, ülkemize ve İslam Alemi'ne, hep birlikte nice kandillere inşallah, selametle...*
Dertlere dermandır, hicrana şifa Ceylanıma koşarlar, çekenler cefa Emeğe gösterir, değer ve vefa Namert olan candan, saygı göremez...
yine alacak çoktu dizelerde, nağmertlik ise bizlerden geri dursun hocam...tebrikler kaleminize..sizinde kandilinizi canı gönülden kutlarım selam ve saygılar gönderiyorum...
Adı belli zaten, yüreği altın Babası er kişi, anası hatun Dilleri pek tatlı, endamı sütun Namert olan kişi, huzur bulamaz...
Güzel bir emek,harika bir şiir dost değerli yüreğini kutlar saygılar sunarım.İnsan sevdiğine toz konduramıyor değil mi.Ne anlatmışsınız takdire şayan bir emek ürünü
üstadım sayfanızda bal tadında manzum bir eser. ahenk dolmuş mısralara. namert olan güzelliği ne bilir. İblisin oyuncağı olmuştur.aşkı anlamaz bile. ders dolu güzel sözler şiirin özünde. tebrikler.
Bazen gerçek sevgilerde yer zor bulunuyor yapmacıkların çok olduğu bu dünyada neylersin değerli Üstat tebrik ederim derin güzel bir konu dökülmüş dizelere kutlarım Kadri hoca değerli hemşerim saygılar...
Bir kişinin önce özü temiz olmalı helal süt emmeliki namert olmasın arı düzgünse arın kıymetini bilir eger bunlar yoksa zaten namert olmaya mahkumdur namert olanda ne deger bilir ne kımet
anlamlı dizelerdi yüreginize saglık hocam kutlarım kaleminiz keskin ve daim olsun
saygılar sunarım...
DOSTLUKCAN tarafından 6/16/2012 9:33:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gönlüm der ki; aşkın, gülü güldür gül Vaz geçilemez ki, uğrunda gel öl Yufka yüreği de, berrak bir göl Namert olan sevgi, saadet bilemez...
şimdi üstadım fon resmine bakıyorum harika.. gülmü gül;))) yine harikasınız ne diyeyim.. şiir harika duygu harika aktarım harika.. kutluyorum yürekten.. saygımla..