(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüzleşme// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüzleşme// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir, yalnızlıkla sohbet, içimizdeki yalnızlık denen o şeytanla dans diye de yorumlanabilir ki imge dilinin aslı daima şairdedir.
Okuduğum bu şiirin bende yaptığı çağrışımlar gülümsetti de beni. Yakınlık, aidiyet ya da...sahiplenmek, doğasında var sanırım sevmelerin. Mesefaleri ölçümü, kendine has, aşk dilinin ve kadınlar :) Şair kalemi kafamda kırsa da şimdi söylemezsem ölürüm, hemcinslerimin defansa çekilmemesi beni şair kadar üzümyüor :) Bir neslin kalın perdeler arkasına hapsini düşününce, ee, diyorum, dedenin faturası toruna çıkar böyle.
Kurgudur ya da iç söyleşidir muhtemelen ya değilse geçmiş olsun gardaş :)
Şakası bir yana, bence çok güzel bir "seninim" şiiri bu ki, yazamadım gitti, şöyle samimi bir tane. Tasarımla olmuyor, yaşanmadan da yazılmıyor galiba.
Usta, tebriklerim içten. Kaleminize saygım da...
Aynur Baş tarafından 6/11/2012 6:00:53 PM zamanında düzenlenmiştir.
tebrikler..