son sözümün kanıdır mısralara dağılan vuruldu düştü yere az önce şakağından yârin elinden geldi katli vaciptir emri damladı bir âh ile kalemin dudağından...
gözü karardı aşkın kan kızılı sayfalar topladım şiirleri gidişim olsa da ar dönüşsüz biletlerim çok zamandır cebimde öldürdün beni ama sende oldun tarûmar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gidiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gidiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
son sözümün kanıdır mısralara dağılan vuruldu düştü yere az önce şakağından yârin elinden geldi katli vaciptir emri damladı bir âh ile kalemin dudağından...
gözü karardı aşkın kan kızılı sayfalar topladım şiirleri gidişim olsa da ar dönüşsüz biletlerim çok zamandır cebimde öldürdün beni ama sende oldun tarûmar..
Üstadım yazan usta kalemine yüreğine sağlık anlamlı dizelerini duygularını kutladım güzeldi selam ve dua ile kal.
Selami bey , şiirler illâ bir sebep üzere yazılmaz , şair ruhlu insan bir film seyreder oradaki karakterin yerine koyar kendini ve o duygularla şiir dillenir, yazılan her şey şairin hayatından bir kesit değildir...Yorumlara baktığımızda çok rastlıyoruz bu duruma bir ayrılık şiiri neden sadece ayrılan şairler tarafından yazılsın ki çok mutlu birlikteliği olan bir insan da ayrılık şiiri yazabilir o durumu iç dünyasında yaşayabilir...
son sözümün kanıdır mısralara dağılan
vuruldu düştü yere az önce şakağından
yârin elinden geldi katli vaciptir emri
damladı bir âh ile kalemin dudağından...
gözü karardı aşkın kan kızılı sayfalar
topladım şiirleri gidişim olsa da ar
dönüşsüz biletlerim çok zamandır cebimde
öldürdün beni ama sende oldun tarûmar..
Üstadım yazan usta kalemine yüreğine sağlık anlamlı dizelerini duygularını kutladım güzeldi selam ve dua ile kal.