(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neye yarar.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neye yarar.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairin hangi şiirine el atsam, kristal düşlerin en hüzünlü en derin saatinde ışıktan çiçeğe dururum.. şu an gecenin en sevdiğim saati..bir tren düşlüyorum, binmişim gidiyorum..nereye..hiç bir yere.. ray boyunca devrimci utangaç çocuklar düşecek ya yollara nasılsa.. ve tren hiç durmayacak..vagonlar dolusu yağmurlar taşıyarak..Sevgiler.
yine de derimki, Onunla ağlanmamış hiç bir yağmur yağmayacak hiç bir coğrafyada bundan böyle..
Çok dokunaklı tebrik ederim . Ama hayat bazen umarsızca sevdiklerimizi bizden alıyor. Ve bize düşen hatıralarda mutlu olmak.eğer başarabilirsek... hoşçakalın..
en derin saatinde ışıktan çiçeğe dururum..
şu an gecenin en sevdiğim saati..bir tren düşlüyorum,
binmişim gidiyorum..nereye..hiç bir yere..
ray boyunca devrimci utangaç çocuklar düşecek ya yollara nasılsa..
ve tren hiç durmayacak..vagonlar dolusu yağmurlar taşıyarak..Sevgiler.
yine de derimki,
Onunla ağlanmamış hiç bir yağmur yağmayacak hiç bir coğrafyada
bundan böyle..