(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zar Atıyor// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zar Atıyor// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalıplara uymaya çalışanlar önce şekillerini kaybediyor, bu kesin... Ya uymayanlar... Şiir orda başlıyor sanki. Sonrası öğüten ile öğütülen arası bir yarış ki yaşamak... ama onurlusundan; aksi ölüm ki bir kerelik ölümle doymaz devran denilen. Bir kere ölemeyen de ölümü kanıksıyor zaten...
Anlamış mıyım hocam :)
İçten tebriklerim ve saygımla... Taylan Koç şiiriydi. Şiirdi.
Aykırılıklar, topluluktan ayıranlar,yaşamı farklı bır bakış açısı ile yansıtanlar aslında temel kuralların yaratılmasına sebep olanlardır.Aykırı olarak nitelendirilenler, var olma sebeplerini bır nedene bağlamaya çalışarak yasamda güçlü olmaya calisanlardir genelde.Ama kacinilamaz gercek hayattan,kurtulunamaz,düş olmayan hayat benimsenmesi gereken, aşksiz dünya çürüyen bedeniyle yarım olsa da hayat aykırılıkları yok ederek; zorla;aykırı olanları uygun bır biçime çevirmekte.Suçlu zarı tutmakta olan insan olmakta şiirinizdeki gibi.Tercih insanın yine de asi, duygulu, kuşkucu yönü uzaklaştırırsa kişiliğinden hersey tamam aykırı olmayan yolda, benliği disinda.
Cok ince detaylarda gizli imgelemelerle yazılmış nadide bır eser.
Zar atıyor
Çıbana dönen yengilerinin
Kör yüzsüzlüğüne
Birazdan ölecek gibi
__________Bağırtılı
Tebrikler yürek sesine sevgi ve selam ile..