Yanındayken cana öz, arkadan bak hepsi söz Basar mı sandın yalan, yarana yakan tuz Çıkar ve hesapları bırakır hep sönmez köz Dost aradım durdum gezdim dünyayı.................................... Şükran AY
...diyerek bu güzelliğe eşlik etmek istedim bende diyor. Teşekkürler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST ARADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST ARADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemalettin Hocam; Kaleminizden dostluk üzerine nefis ve anlamlı bir eser okudum ve etkili seslendirmesilme dinledim; Allanh sizden razı olsun... Selam ve saygılarımla....
Aklıma rahmetli Aşık Veysel'in o meşhur türküsü geldi: " Dost dost diye nicesine sarıldım..benim sadık yârim kara topraktır " Güzel ve anlamlı bir şiirdi..teşekkürler, tebrikler hocam..saygımla...ANKARA
Dostlukta erişsen güzel bir üne, Neden bakılmaz ki, acep bir düne, Zaman ilerledi geldik bu güne, Dost aradım durdum gezdim dünyayı.
Gerçek dost arayan dostunu bulsun, İyi dost bulana selamlar olsun, Yürekleri sevgi muhabbet dolsun, Dost aradım durdum gezdim dünyayı.
Cemal söyler sözünü de özünden, Anlaşılır sanma kimse gözünden, Böyle yazdım sahte dostlar yüzünden, Dost aradım durdum gezdim dünyayı.
Kutluyorum Allah iyi dostlarla karşılaştırsın kaleminize sağlık oldukça güzel bir şiir olmuş selamlar..................................................
Pek perîşân hâldeyim gelgör ki duymaz kimseler... Sanki susmuş cümle âlem, saf tutup mâtemdeler! El uzatmazlar ki kalsan darda heyhat ölseler; Cânı vermek oysa hiçtir, dost olup dost görseler...
Güler TURAN Vezni : fâ i lâ tün/fâ i lâ tün/ fâ i lâ tün/fâ i lün
Ben de böyle diyorum Sayın GÜRPINAR.. Efendim, çok beğeni ve takdirlerimle...
dostluk bir ortak paydadan dolayı yakınlaşıp muhabbet etmenin bir tezahürü ortak payda kimisinde takım kiminde av kimisinde de başka bir şey o ortak payda baki bir sevda içinse dostluklar dabaki ebedi ve karşılıksız çıkarsız olur bu dostluğu yakalayana ne mutlu tebrikler selamlar
insandan alınacak darbeye karşı en büyük tedbir dost olmayı Allah tan beklemektir..O na dost olanın başka hiç bir kimseye ihtiyacı yoktur..insan dostlarından muzdarip olunca ortaya böylesine harika bir eser çıkıor..uğur böceğinin konabileceği en güzel sayfalardan biri..tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
Dost bağına serpilmiş güller gibiydi şiir, anlam doluydu. Beğeni ile okuduğum seçkin bir vefa şiiriydi, kutlarım. Kalemi ve yüreği Tebrik ederim. En içten selam ve saygılar.
Sitem dolu olsada Şiiriniz çok güzeldi, dostluklara küsmemek gerek bazen insanı üzen dostlar olsada, yinede iyi tarafından,bakmalı, çünkü üzen dostlarda çok şeyler öğretir insana,hayata dayir, Beğeniyle okuduğum şiirinizi, kaleminizi kutlarım,yüreğinize sağlık,değerli dostum,,,
Yanındayken cana öz, arkadan bak hepsi söz Basar mı sandın yalan, yarana yakan tuz Çıkar ve hesapları bırakır hep sönmez köz Dost aradım durdum gezdim dünyayı................................... diyerek bu güzelliğe eşlik etmek istedim bende.
Malesef herşeyin surete büründüğü, değerini yitirdiği bir zamanda " dostluk gibi " insani bir değeri işlemişsiniz.Öyle güzeldi ki.Allahım gerçek dostlardan ayırmasın kimseyi.Uzak tutsun dost gibi görüneni...Varolsun emeğiniz.Saygıyla.
Yürek derinden dökmüş inci gibi sözleri DOST .. kelimesi artık ANTİKA.. oldu her yerde bulunmuyor hocam çünkü insanlar hormonlu oldu .Sabah ayrı ,akşam ayrı davranış içerisindeler ..hele işlerine ters gelen bir şey yapın da bakın dostun düşmanlığını ..DOSTUN TOKATI ,DÜŞMANIN SİLAHINDAN KESKİNDİR . güzel bir şiirdi hocam saygı ve selamlarımı sunuyorum .
Dostlukta erişsen güzel bir üne, Neden bakılmaz ki, acep bir düne, Zaman ilerledi geldik bu güne, Dost aradım durdum gezdim dünyayı. Cemal hocam o güzel kalemize yüreğinize sağlık Harikaydı tebrikler hocam kalemin daim olsun her dem..
Dostluk nağmelerin boşa atalar, Ufak çıkar için dostu satarlar, Dost hakkına bilmem nasıl yatarlar. Dost aradım durdum gezdim dünyayı.. dost dost diye nicelerine sarıldım benim sadık dostum kara toprakmış.. değerli üstadım dost ve dostluk üzerine güzel nasihat ve güzel sözlerdi candan özden kutlarım...