NEDEN BU KADAR SUÇ VARŞiirin hikayesini görmek için tıklayın HZ. ALİ RESULULLAH’IN DOST VE YARDIMCISIDIR
1. Resulullah (s.a.a.) Hz. Ali’ye hitaben şöyle buyurdu:"Ey Ali, sen dünyada ve ahirette dost ve yardımcımsın" HZ. ALİ MÜMİNLERİN VELİ’SİDİR 2. İmran bin Husayn’dan naklen, Resulullah (s.a.a.) şöyle buyurdu :"Ali benden, ben de Ali’denim, kendisi tüm müminlerin Veli’sidir" 3. Resulullah (s.a.a.) Hz. Ali’ye hitaben şöyle buyurdu :"Ey Ali, sen müminlerin Veli’sisin" HZ. ALİ RESULULLAH’IN SAHİBİ VE ARKADAŞIDIR 4. Resulullah (s.a.a.) Hz. Ali’ye hitaben şöyle buyurdu :"Ey Ali, sen kardeşim, sahibim ve cennette arkadaşımsın" 5. İbn-i Abbas’tan naklen, Resulullah (s.a.a.) şöyle buyurdu : Ey Ali, sen bendensin, ben de sendenim, sen kardeşim ve arkadaşımsın." EMİREL MÜMİN’İN HZ. ALİ (AS)’IN DOĞDUĞU YER KABE’NİN İÇİ EMİREL MÜMİN’İN HZ. ALİ (AS)’IN VURULDUĞU YER KUFE İMAM ALİ KIBLEMİZ KABE’DE DOĞMUŞ VE BÜYÜMÜŞTÜR, İMAM ALİ ADINA MİNİMUM 300 AYET İNMİŞTİR, İMAM ALİ ALLAH EMRİYLE (S.A.V.) PEYGAMBER VEKİLİDİR, İMAM ALİ GÜNDE EN AZ 1000 (BİN) REKAT NAMAZ KILARDI, İMAM ALİ AYETLER İNERKEN HZ. MUHAMMED SAV İLE BERABERDİ, İMAM ALİ KONUŞAN KUR’AN-I KERİM’ DIR, İMAM ALİ S.A.V. PEYGAMBERİMİZİ KORUYAN HIZIR A.S.’ DIR, İMAM ALİ TIPKI KIRK PEYGAMBERİMİZİN EVVELİ VE SONUNCUSUDUR, İMAM ALİ TIPKI TÜM PEYGAMBERLER GİBİ NUR’DAN YARATILMIŞTIR, İMAM ALİ YÜCE YARADAN ALLAH EMRİYLE SONSUZ İLİMDİR, İMAM ALİ PEYGAMBER EFENDİMİZİN CENAZESİNİ BİZZAT YIKAMIŞTIR, İMAM ALİ PEYGAMBERİMİZ TARAFINDAN BÜYÜTÜLMÜŞTÜR, İMAM ALİ HİÇBİR ZAMAN YARALANMAMIŞTIR, İMAM ALİ SECDE EDERKEN ÖLDÜRÜLMÜŞTÜR, İMAM ALİ DÖRT BÜYÜK MELEK TARAFINDAN SECDE İLE KUTSANMIŞTIR, İMAM ALİ PEYGAMBERİN AMCA OĞLUDUR VE DAMADIDIR, İMAM ALİ DOĞAR DOĞMAZ PEYGAMBERİMİZİN KULAĞINA KUR’AN OKUMUŞTUR, İMAM ALİ SONSUZ İLMİN 9/10’ DUR VE DİĞER 1/10’NU YİNE EN İYİ BİLENDİR, İMAM ALİ "İSLAMİYET’TE İÇKİ HARAMDIR" DİYEN VE BU SÖZÜN SAHİBİ İLK KİŞİDİR, "BU NEDENLE, İSLAMİYET=ALLAH+ HZ. MUHAMMED (S.A.V.) + DİN+ KUR’AN-I KERİM + EHL-İ BEYT + İMAMET DEMEKTİR; BİR TEKİNİ DAHİ AYIRAN VEYA EKSLTEN YEZİD’E HİZMET EDER VE MÜSLÜMAN DEĞİLDİR..!" YA ALLAH YA MUHAMMED YA ALİ KORU BİZLERİ..!
Çok güzel bir dinimiz var, herkese eşit bakan
Nebiler Nebimiz var, Allah yolunda akan Binlerce ayet indi, bizlere yol gösteren İmam Ali ilimdir, tüm kafirleri yakan. Allah Allah diyerek, şeytana uyanlar var Bu çok tehlikelidir, tüm evreni eder dar Mü’min maskesi takmış, her Yezid bir kafirdir Hiç sordun mu nedendir, neden bu kadar suç var. Allah aşkıyla yaşa, her hareketin ile Yalan dolanı dışla, kıldığın namaz ile Namaz niyazla bitmez, buna temiz kalp gerek Şeytan da bir melekti, uyma çeksen de çile. Ehl-i Beyt’le bütündür, dinimiz İslamiyet Bunu dışlayanları, lanetler İslamiyet Temiz olmayan bir kul, şeytana hizmet eder Bu nedenle biat et, budur hak İslamiyet. |
Bunu dışlayanları, lanetler İslamiyet
Temiz olmayan bir kul, şeytana hizmet eder
Bu nedenle biat et, budur hak İslamiyet.
Şair arkadaşımdan hisse alınacak çok güzel dizeler.
Sağlıcakla kalınız...