Bu hayat bir oyundur, oynandıkça netleşen Sanal alemleri vart, karşılıklı çetleşen Sağa sola bakmadan, saldırıyor her yöne Bilim bir maske olmuş, baraj olup setleşen.
İnsanlık raydan çıkmış, rayları söke söke Gelen giden vuruyor, dişleri söke söke Selam vermek borç olmuş, etraf zebani dolmuş Dans ediyor vampirler, ciğeri söke söke.
Ya Allah sen bilirsin, mazlum ile zalimi Adalet esir düşmüş, Ali’dir din alimi Gönderdiğin kitap var, bizlere yol gösteren Bu kadar sebep varken, sen koru salimi.
Yaradılan her insan, özgürdür her alemde Siyah beyaz demeden, insandır her kalemde Irk inanç ayırmak yok, bu iş Allah işidir Hesap gününe bırak, sorulsun hak alemde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hesap Gününe Bırak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hesap Gününe Bırak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaradılan her insan, özgürdür her alemde Siyah beyaz demeden, insandır her kalemde Irk inanç ayırmak yok, bu iş Allah işidir Hesap gününe bırak, sorulsun hak alemde.
Siyah beyaz demeden, insandır her kalemde
Irk inanç ayırmak yok, bu iş Allah işidir
Hesap gününe bırak, sorulsun hak alemde.
sorulsun inşallah dıyelım bızlerde....i
saygı ve selamlar tebrık ederım.