Söyle daha ne istersin ?Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Sivas 4 Eylül Stadı’ndaki Uluslararası Türkçe Olimpiyatları nedeniyle sahnede Sivas Valisi, Belediye Başkanı ve Protokolun Etkinliğin Finalinde sanatçı konuklarla sahnedeyken resimlerini çekip geri geri giderken sahneden aşağı düşüp belimi ve kaburgalarımı kırık görünmemesine rağmen çok önemli derecede zedeleyip incittiğimden dolayı bu kaza nedeniyle siz değerli dostlarımın geçmiş olsun mesajları, yorumları ve telefonları için çok teşekkür ederim. Son durumum şudur: dün akşam yine çok sancılandım. Zaten devamlı ağrıarım oluyor. Bazen kımıldayamıyorum. Adı atamıyorum. Ağrılar bıçak gibi tüm vücuduma batıyor. Akşam ailemle acile gittik tekrar. İğne yaptılar, film çektiler. Güya kırık yokmuş fakat önemli ezilmeler olmuş. O yüzden ilaç ve istirahat önerdi doktorlar. Allah cümlemize sağlık versin inşallah bir kez daha anladım ki her şey yalan fakat sağlık çok önemli bir konuymuş Tekrar teşekkürler, sağolun değerli dostlarım. Şimdilik bir kaç gün daha Sivas’tayız daha sonra ise Ankara’daki oğlumuzun yanına gideceğiz. Bir kaç gün de orada kalıp Bafra’ya döneceğiz inşallah.Selamlar,sevgiler, saygılar.
GÖZLERİNİN KAHVESİNİ YÜREĞİNİN MAHLESİNİ SEVİYORUM CANIM SENİ SÖYLE DAHA NE İSTERSİN ? YILDIZIMSIN GECELERDE ŞİİRİMSİN HECELERDE SENİN AŞKIN YÜCELERDE SÖYLE DAHA NE İSTERSİN... SEVGİ DOLU YÜREK BİZDE BU AŞKIMIZ HER DEM GÖZDE DERMAN OLDUN İKİ DİZDE SÖYLE DAHA NE İSTERSİN... UNUT DÜNÜN ACISINI UNUTMA KALP ACISINI SEVER İNSAN CANISINI SÖYLE DAHA NE İSTERSİN ? MAL, MÜLK,ŞÖHRET, YAT, YALI MI GÖKTE UÇAN BİR HALI MI ? KAN KIRMIZI AŞK GÜLÜ MÜ ? SÖYLE DAHA NE İSTERSİN ? OKTAY ZERRİN - SİVAS 29- 05-2012-Saat: 01.35 |
YÜREĞİNİN MAHLESİNİ
SEVİYORUM CANIM SENİ
SÖYLE DAHA NE İSTERSİN ?
güzel misralrdi zevkle okudum kaleminze yüreginze saglik selamlrimla