Uzun uzun baktın gözlerini ayırmaksızın Gülümsedim sana doğru el sallayarak Hiç kıpırdamadan bakmaya devam ettin Daha önceki bakışlarına benzemiyor Tepeden tırnağa içim ürperdi Hissettin Küçücük boyunla parmak uçlarına yükseltip Her şey yolunda der gibi Ellerini kaldırıp güle güle dedin ’’Güle güle’’ Bu bana son sözlerin.
Şimdi Rüyalarımda’’Anne’’ diye bağırarak Okyanusun kükreyen dalgaları gibi Sana doğru koşuyorum Her defasında kırılacak ince bir dala Ellerinle belime sarılıp ‘’kızım yoruldun’’ ‘’sarıl bana, sıkıca sarıl bana’’diyorsun
Arkandan beyaz saçlarına vuran aydınlık Nurlu bir ışık huzmesini/halkasını oluşturuyor Seni hiç bu kadar parlak.... Seni hiç bu kadar güzel görmemiştim Güneşin gözlerimi kamaştırması gibi Mutlu bir ifadeyle mırıldanan sesin kulağımda ‘’Eskiden beri kötü insanlarda korktuğunu saklamak için İyice yanıma sokulurdun sarılırdın bir gün olsun beni üzmedin Her zaman yürüdüğün yolu benim adımlarımla takip ettin Zaman içinde edindiğinin masumiyet sevgisi Devriye nöbetinde gibi Kalbinin göğüs kafesinde iyilik meleği olmuş Asla yüreğinin bileğine sıkıca kavramış olan kemerini çıkarma’’..
’’Tamam’’ diye fısıldadım tamam ’’ANNEM’’
Kucağındaki başımı okşayarak elimi tutup Ümmiyanumm uyan artık saat altı işe geç kalma
’’Annem’’ ’’Teşekkür ederim bana bu kocaman dünyada sıcacık nefesinle küçük bir siren sesi de olsa iyi bir insan olmayı öğrettiğin için ’’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teşekkür ederim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Teşekkür ederim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle Annenizin Mekanı Cennet olsun. ne mutlu ki sizin gibi degerli bir evlat yetiştirmiş. gerek siz gerek Nezahat hanım olsun her zaman tanımaktan mutluluk duyduğum gerçek birer dostsunuz. iyi ki sizleri tanımışım Sayfanıza tebriklerimle birlikte Saygı ve selamlarımı bırakıyorum.
‘’Ağlama, sakın ağlama ağlamayı bırak bu anı yaşa’’
DAHA ÖNCEKİ ŞŞİRLERİNİZİN BİR KISMINA DA GÖZ ATTIM VE AZ ÖNCE İSİMSİZ ŞİİRİNİZDEN GELDİM BURAYA..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..NİCE GÜZEL GÜNLERE..KUTLUYORUM EMEĞİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Rahmeti Rahmana kavuşmuş bütün annelere rahmet dilerim öncelikle; Ve böyle sıcak, böyle vefalı ve sadık bir anne anlatımı da şiire nefis bir tat vermiş, mana kazandırmış; Bizler annelerimizden aldığımız eğitimle dünyayı en fazla algılar. insanlara önem veririz; Çok çok hoş ve anlamlı bir şiirdi, kutluyorum ihlaslı kaleminizi... Selam e saygılarımla...
Şimdi Rüyalarımda’’Anne’’ diye bağırarak Okyanusun kükreyen dalgaları gibi Sana doğru koşuyorum Her defasında kırılacak ince bir dala Ellerinle belime sarılıp ‘’kızım yoruldun’’ ‘’sarıl bana, sıkıca sarıl bana’’diyorsun
ÇOK İÇLİ ŞİYİR OKUDUM KALEMIN VAR OLSUN SEVGİLİ DOSTUM SEVGİLER SENİNLE
Uzun uzun baktın gözlerini ayırmaksızın Gülümsedim sana doğru el sallayarak Hiç kıpırdamadan bakmaya devam ettin Daha önceki bakışlarına benzemiyor Tepeden tırnağa içim ürperdi Hissettin Küçücük boyunla parmak uçlarına yükseltip Her şey yolunda der gibi Ellerini kaldırıp güle güle dedin ’’Güle güle’’ Bu bana son sözlerin.
Çok güzel bir söyleşi hüzünün bir başka adı güle güle tüm ayrılıklar güle güle ile başlar.yüreğine sağlık tebrik eder saygılar sunarım Osman AKSOY
Arkandan beyaz saçlarına vuran aydınlık Nurlu bir ışık huzmesini/halkasını oluşturuyor Seni hiç bu kadar parlak.... Seni hiç bu kadar güzel görmemiştim Güneşin gözlerimi kamaştırması gibi Mutlu bir ifadeyle mırıldanan sesin kulağımda ‘’Eskiden beri kötü insanlarda korktuğunu saklamak için İyice yanıma sokulurdun sarılırdın bir gün olsun beni üzmedin Her zaman yürüdüğün yolu benim adımlarımla takip ettin Zaman içinde edindiğinin masumiyet sevgisi Devriye nöbetinde gibi Kalbinin göğüs kafesinde iyilik meleği olmuş Asla yüreğinin bileğine sıkıca kavramış olan kemerini çıkarma’’..
değerli şair, bu harika şiir için ben de size teşekkür ederim...sabah okudum şiirinizi, ama yorumlamaya fırsatım olmadı.annelere yazılan tüm şiirler güzeldir elbette ki...ama şiirinizin ayrı bir duruluğu ve iç sesi vardı...bir düş güzelliğindeydi...içten tebrik ve sevgilerimle...
Başından sonuna kadar duygulanmadım desem yalan olur güzel şiirinizi gönül sesinin haz veren eserini okumak çok güzeldi efendim.Değerli kaleminizi sevgi dolu yüreğinizi içtenlikle alkışlayıp kutluyor saygılar sunuyorum..
" Asla yüreğinin bileğine sıkıca kavramış olan kemerini çıkarma’’
Bacim , yazdigin siirde tikandim kaldim , her bir satiri sana ozel seninle anacigim arasinda gecen olaylar , sevgi cemberi ama bu sevgi cemberinde hepimize ayni yorungeyi kuvvetiyle , sevgisiyle sagliyordu. Usteki annemin sana demis oldugu su cumleye bir bak kac kisi bu kadar bir cumleyi sarf-i nizam ederek evlatlarina tam olarak yansitabilir ." Yuregin bilegi " yada " Yuregin kemeri " kim kendince cozebilir , bize ne anlatilmak istenmisti ki bizler o yaslarda bile onu tum kavramlariyla anlayabilme yetenegine sahip olmak zorundaydik. Bazen off larimla oyy larim birbirine karisir ya duygularim karmakarsik . Sadece sunu izah edebilirim ki , ben onu cok ozledim :(
Tesekkur ederim bende sana bu guzel yurekli siirine ve kutladim en guzel kelimelerini siirin icinde barindirdigin , yuregini actigin icin . Siirini bu sefer cok sevdim anacigimla yanyana durdugun icin . Iyi ki bendesin , benimsin , candaki kanimsin...
şairim oldukça duygulu bir serbest çalışma kaleme almış. Anne özlemi,sevgisi,mısralarda.Unutulmayan bir güzellik ve sevgi. güzel tasvirler şiire renk katmış. kaleminiz daim olsun.
NİNNİ GİBİ, İLAHİ BİR ŞARKI GİBİ, ANLATAMADIĞIM ŞİİR GİBİ...
HAYIRLI CUMALAR GÜZEL YÜREĞİM...
SEVGİLERİMLE HER DAİM ***