(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
erdal inönü gerçekten büyük bir insandan bugün burhan ayerinin dediği gibi o siyasetçi olmayan tek politikacıydı o siyaset yapmayacak kadar iyi bir insandı saygılarımla alparslan akpınar
***Senin kadar yaşamak değil istediğim... Ölmekten yana da bir korkum yok ama senin gibi ölemezsem yanarım BABA... Yaşamın en değerli kılındığı andır bence çekip gittiğin o an, bir daha arkana bakmamacasına...İşte o anda geride bıraktığın ONUR olmalı mutlaka... Senin gibi olamamak değil derdim, senin gibi ÖLEMEMEKTEN KORKARIM BABA...****
Allah Rahmet Eylesin... ne yazıkki diyorum çünkü acı bir gerçek... değerlerimizi kaybettikten sonra anlıyoruz... bu böyle olmamalı... şiirinizi dizelerinizi yürekten kutluyorum... duyarlı kaleminize saygılar ve selamlar...
merhaba arkadaşım. bu güzel duygularını aktaran kalemini yürekten kutluyorum. ama burası Türkiye, maalesef ki, bazı değerler, kaybettikten sonra anlıyor ve kıymet veriyoruz. aslında toplum olarak bizlerde suçluyuz bu konuda. Sevgili İnönü yaşarken kıymetini bildik mi? İnsan olarak ona ve düşüncelerine sahip çıkabildikmi? Görüşünü onaylamasak da onun görüşlerini yaşatabilmak adına, partisi ve biz Türk halkı neler yaptık dersiniz? Türkiye Cumhuriyetinin kuruluşundan bu yana gerek baba İsmet İnönü ve gerekse Oğul Erdal İnönü, sizce bu ülkeye hiç hizmet etmedi mi? Ben O ve onun gibi insanlara üzülüyorum. Kıymetleri yaşarken bilinmediği için. Bu sanat alanında da böyle. Çok değerli üstadlarımızı ve değerli kalemlerimizi, sanatçılarımızı da kaybettikten sonra değer vermiyormuyuz? Maalesef ki üzülüyor, bu güzel şiiri yazan kalemini kutluyor, sevgili İnönüye de Allahtan rahmet diliyorum....
başımız sağolsun bazı değerler kaybedilince anlaşılıyor buda çok geç oluyor işte insanlar ne olurdu sankı gitmeden kıymetleri bilseler. allah rahmet eylesin kutlarım sevgili arkadşım duyarlı çalışmanı sevgilerimle..
bugün burhan ayerinin dediği gibi
o siyasetçi olmayan tek politikacıydı
o siyaset yapmayacak kadar iyi bir insandı
saygılarımla
alparslan akpınar