Hiçlediğin yandan bak artanlarım hep bulut Yağacak yer bulamaz durduğu yer kuyuyken Söyle Ey ! Mahmur göğüm, Ey ! Kanat düşürdüğüm Uçmalar kapı zindan, uçmalar som kördüğüm
Çözülüp akılır mı ? Çekildikçe içinden O İçin ki, içimsiz! kesik canım suyuyken
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN SUYU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN SUYU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beklenen gelmezse de umutlar hiç tükenmez. Bekler gözler bekler gönül sevdiğini. Verilen sözlerin tutulmadığını yalan olduğunu bile bile bekler. Tek kişilik yaşar bazen sevdasını.. .Can suyu bekler yürek yangınına. Çok güzeldi. Yüreğinize sağlık.Sevgilerimle.
Tarih tekerrürden ibaret aslında.Bizim kör noktamız.Ondan uzaklaşmaya calistikça tersine tarihe bır o kadar geri dönüyoruz.Gidis gelişleri Özgürce kanat çırpmak icin Avrupa Birliğine girişte yasıyoruz.Kesintili akan can suyu yetersiz gelmekte kanat açış maceramıza.Bu bocalama tarih karşısındaki geleneğimizi yeterince tanımamak ve geleceğe bakarken de kendimize olan güveni yitirmek gibi sonuclar vermekte.Gelenek ölü bır gecmis degil kesik kesik akan can suyudur.Aslında tarafımızdan costurulmasi gereken.
Ben bu sekilde yorumlamak istedim,duruş ask ve sevda icin degil toplumsal bır olgu gibi geldi.
manasını anlamaya çok çalıştım sizin de tarzınız bu kafa yor diyorsunuz yoralım bakalım bize ne kadar kalmışsa geriye. yordunuz efendim selam ve dua ile
Ayrılığı sectin mi? Her şeyi götüreceksin yanında.. Söylenmemiş sözler kalmamalı ardında.. Gittiğin yerde gitmenin hakkını vereceksin..
Gittin mi adam akıllı gideceksin... Hic bir özlem kalmamalı ardında Dönüşleri emziren..besleyen umutlar bırakmıcaksın .. Büyütmüceksin yetim kalan aşkı bağrında .. öldüreceksin bir cırpıda icindeki cocuğu ...
Demem o ki böyle gidilmez.. Gidişinde de asalet olmalı insanın Actınmı yarayı derin acacaksın.. Acı ne kadar büyükse o kadar yanacaksın.. Yara ne kadar derinse.. O kadarda BÜYÜK olmalı Ayrılık
Demem o ki böyle vurulmaz.. Vurdun mu adam gibi vuracaksın.. Cekiceksin dediği... Hic bakmadan gözünün yaşına . İki kaşının arasından Aşkıda vuracaksın Ayrılığıda..
cok orjinalsiniz...
Kızılay tarafından 5/30/2012 5:23:09 PM zamanında düzenlenmiştir.