Aşk neydi? Sensizliğe zaman olup akmak mıydı, Ya da zaman olup durmak mıydı sana.. Zaman çarkına zincir olup sıkışmak mıydı yoksa… İki nefeste dağları mı aşmaktı yüreğini soluyarak, Yoksa bir nefeste yokuş aşağı mı olmaktı gözlerini kapayarak.. Kalbinde ince bir sızı ile aklına veda mı etmekti yada eşsiz bir his ile… Sahi ya aşk neydi… Sesini duyduğunda kalp ritimlerinin bozulması mıydı, Heyecandan nefes almayı mı unutmaktı yoksa.. Konuşacak çok şey olup fazlaca susmak mıydı yada… Onu düşündüğünde zamanın farkına varamamak, Zaman kendini gösterse de düşünmekten alıkoyamamak mıydı kendini.. Hayat pusulanı bir anda ona çevirip kısa devre yaptırmaktı belki de aklına uzunca… Sahi ya aşk neydi..? Aşk, aşk, aşk!!! Duy sesimi… Sana birikiyorum, kendimle barışıp hayata yükleniyorum.. Bir adım geri gitsemde iki adım sana geliyorum, Seviyorum, seni seviyor ve diliyorum Biliyorum kalbim sana elbet bir gün benli atacak… Bir gün hayallerim daha akıcı olacak, kelimelerim saklı kalmayacak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHİ AŞK NEYDİ..? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHİ AŞK NEYDİ..? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ederim.. Zaten aşk tanımlanabilseydi, yaşanması bu kadar cazip gelmezdi sanırım ve üzerine yazmak konusunda bu kadar kelimeler uzayamazdı.. Selam ve dua ile...
Tebrik ederim güzel bir şiir okudum kalminizden...
Selam ve dua ile...