Bazı şeyler anlatılmaz Ama ben anlatıyorum, Çünki seni içimde yaşıyorum... Bir mezardan çıkardın beni, Ölümün soğukluğu tatlı bir sıcaklığa dönüştü seninle, Yaşama hevesim kat kat arttı. Aslında beraberlik gelince aklıma , sonsuzluktu Ölümden öncesi ve sonrası ... Kırıldığım , üzüldüğüm Hatta cayır cayır yandığım zamanlarda oldu. Fakat bir şeyin farkındaydım: Sensiz ufacık bir acı büyüyor, Seninle kocaman bir acı un ufak oluyordu Senden olan herşeye razıyım aşkım ... Benim için en zor olanı ayrılıktı Düşündüğüm vakit karanlıklara boğuluyordum. Ama şunu unutma; Sen benim en parlak ve tek güneşim, Hiç solmayan gülümsün. Yüreğimdeki bu sevda ateşi Sen olsanda olmasanda Tüm karanlıkları deler geçer... Sensizlik o kadar acı ki Bakma şu an suratım asık Sen girdin ya hayatıma Kalbim , ruhum sana teslim bayram ediyor. Ta ki yanımda olacaksın İşte o zaman işin içine bedende girecek Kalp , ruh , beden Hiç kopmayan iki aşık Hiç sönmeyen bir ateş Bunlar ölümsüzlüğün simgesi Unutma aşkımızda ölümsüz olacak ... Şu an yanımda yoksun ama Senin için koskocaman yanan bir yüreğim var Ve kalbim sende , kalbin bende, İçlerinde sonsuz bir sevda yükü var. Büyük bir sevgi alış verişi oluyor Ve içim seninle doluyor Bu transfer olduktan sonra Seni nasıl unutabilirim aşkım ... Canım sende , canın bende Akıl durmuş , yürek hareketli Yalanlar , eğriler dümdüz Tüm benliğim bir yere odaklanmış Sen , sen , sen . . . Ağızdan çıkan sözlere değil Aç şu yüreğimi de bir bak Ve her zaman Yüreğinin sesini dinle aşkım İşte o benim . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İşte O Benim.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İşte O Benim.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.