(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sınamayın// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sınamayın// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bugün okuduğum bir çok şiir, ki buna kendi şiirim de dahil, sanki geçmişe ve zamana yolculuk gibiydi...ve biraz öfke, biraz sitem vardı hemen hepsinde...anlatımınız ve verdiğiniz duygularla yine çok güzel bir şiirin altına imza atmışsınız,okumaktan haz duydum.Gönülden tebrik ediyorum değerli kaleminizi...sevgimle/saygımla...
Oysa Çarklarının izi yok Asinin Maviye serilen çarşafının Ruh bir Beden ayrı sevda duruşunda
Suskuları asaletlerinden!
Şimdi Sınayıp suskunun sabrını Sövdürmeyin Denk olmayan sevdalarınıza… "
Muhteşem icerik, hiç bır sevgi dışarıdan göründüğü gibi değildir vurgusu, toplumun geleneklerine tek basına karsı çıkmaya çalışan bır insanın normal gözükmekle birlikte sıra dısı asklar yaşayabileceğini, bu arada da duyguların da mutluluk ve yenilmisligi hissedisinin gelgitleri ile sonucu olan sancısınin özü görülüyor şiirinizde bence.