(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vebal// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vebal// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim bilir kaç kalem kırılıp, vebali aşka yazıldı? oysa hayat zaten kırık, döküktü, can kırıkları avuçlarımı kanatırken yüreğimin acına kalem boyun büktü... Kutlarım can abim çokça şiirdi...
harika dizelerde...aşkın bittiği andır şairin intiharı ve aşkı yazamadığında girerken toprağa aşka vebal bırakır ve üç mevsim susar kalan bir mevsimlik bir aşın eşiğinde. dedirtti bana saygıdeğer hocam...Kutlarım...saygılarımla..
Ve ustayı anmanın vaktidir: "Tomurcuk derdinde olmayan ağaç, odundur." Onlardan biri de der ki; "Hayır, hayal ile yoktur benim alışverişim İnan ki her ne demişsem, görüp de söylemişim ...Sözün odun gibi olsun, hakikat olsun tek"
Düşündüm de, şairane durmasa da şimdi bu alıntılar gerçek bazen o kadar yalın ve "gözü kapatmak, körlük değil" ki...
Kaleminize beğenim, tebriklerim ve saygımla Şair.
Aynur Baş tarafından 5/19/2012 6:29:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
:((( Değerli dost neydi bu böyleee yaaaaaaaaaaa kahrettinnn .
Kara kefen dar, yama , emanet durur yüreği insanlıktan, erdemden, güzellikten, iyilikten güneş açtıranlara.Herşey layığına yakışır.Olmayanı, sana yakışmayacağı kaleminin yazması ne ola ki ?
Daim esenlik ve mutluluk dileklerimle.Güzel yüreğin dertten tasadan uzak olsun inşallah.
Üç mevsim susup bir mevsim konuşan şair gün gelir kırar kalemini (ama neden ?) Ölür ve tüm günahlarını aşk yükler, zira aşk bunu haketmiştir.. Biliriz ki; Her aşkta günah vardır !
Kutluyorum değerli Şair Taylan Bey, Selam ve Saygılarımla..
nıcedır takıp edemıyorum
kalemın daım olsun