(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlatamam / YA NEBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlatamam / YA NEBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her bir dizesi maneviyat her bir dizesi gönül telini titretecek kadar güzel dizelerinizin önünde saygıyla eğiliyorum hele ki konu alemlere rahmet olarak gönderilen peygamberimiz (S.A.V.) olunca hangi inanan yürek kayıtsız kalabilir ki. en derin saygı ve hürmetlerimle...
Alemlere rahmet olan,Kainatın Efendisi'ni anlatma adıne her gayret takdire şayandır..ki O'nunla güzelleşir her şey..adının anıldığı yerlere bereket yağar,nura gark olur O'nu anan gönüller..O'nsuz her şey yarım,O'nsuz başlayan her iş yavan ..O'nsuz hayatın anlamı yok...
Efendimiz'e yazılan bu güzel şiir için kıymetli şairimizi gönülden tebrik ediyorum...
Rabbim sizi Efendimiz'e ümmet olma bahtiyarlığıyla müşerref kılsın .. selam ve saygılarımla...
Konu Efendimiz s.a.v olunca yorum az olur çok olması çok okunması için yani taktire şayan olması için şiirin mutlaka sevgiliye dair olması veya sitenin ''EN'' lerinden olunması lazım ..
ki böyle bir kaygınız olmasa da ben esef edip bu güzel Naat'a tebrik bırakmayanları şaşkınlıkla karşılıyorum..
neyse...
İnsan vücudu ve beyni O'nun şefaâti ile uyanmalı..