Göç eyledi umutlarım göçmen kuşlar gibi Sönmüş hayallerime çökmüş sis bulutları Bırakmıyor yakamı işlenmiş suçlar gibi Gitmez yüreğime düşmğş hüzünbulutları...
Fermanım ölümdür yazılmış boynum bükülür Sahipsiz kalmış yüreğim yerinden sökülür Hazan yaprakları gibi damlalar dökülür Gitmez yüreğime düşmüş hüzünbulutları...
Hayal kurar gecegündüz yolunu beklerim Bir mektubun gelmez boşa gider emeklerim Hasret çökmüş yılları birbirine eklerim Gitmez yüreğime düşmüş hüzünbulutları...
Karanlık gecelerde sessiz sessiz ağlarım Gözyaşım içime damlar matemler bağlarım Derin yaralı yüreğimi senle dağlarım Gitmez yüreğime düşmüş hüzünbulutları...
Umut yağmur damlarıyla birlikte yağardı Sevgi dolu yürege girmek için arardı Terk etti sevdayı gamdan kederden karardı Gitmez yüreğime düşmüş hüzünbulutları...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZÜN BULUTLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZÜN BULUTLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlık gecelerde sessiz sessiz ağlarım Gözyaşım içime damlar matemler bağlarım Derin yaralı yüreğimi senle dağlarım Gitmez yüreğime düşmüş hüzün bulutları...
Umut yağmur damlarıyla birlikte yağardı Sevgi dolu yürege girmek için arardı Terk etti sevdayı gamdan kederden karardı Gitmez yüreğime düşmüş hüzün bulutları...
gider gider şair sen iyiyi düşün bu hüzün bulutu da dağılır sen kahverengi yapmışsın şiirin arka fonunu bak onu yeşil, mor yada mavi yap ve bak bakalım hüzün filan kalıyormu
Her dem umutvar olasın.
Kutluyorum.
Alaz. tarafından 5/24/2012 10:33:14 AM zamanında düzenlenmiştir.