Ne fırtınalar esti yangın yüreğimde Ne afetler oldu sulu gözlerimde Ulu bir çınar gibi göğüs gerdim Yılmadım, yıkılmadım… Uğruna ömrümü verdim. Şunu bil ki Gülüm; Sensizlik bana zulüm
Seni ben: __İstanbul Boğazı’nda değil Ankara yazında sevdim…
Karlar mı yağmadı Dolular mı düşmedi Vız geldi tırıs gitti hepside Nasıl desem bilmem ki Mümkün olsa da yüreğimi Çekip versem tepside Şunu bil ki Gülüm; Sensizlik bana ölüm.
Seni ben: __İstanbul Boğazı’nda değil Çorum ayazında sevdim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gülüm, Sensizlik Ölüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gülüm, Sensizlik Ölüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrikler çok güzel bir şiir istanbul boğazında zaten insan sebebsiz aşık olur Ankara ayazını bilirim aşkta zorolur güzelbir şiir yüreğinize sağlık saygılar
Serbest şiir pek tarzım olmasa da bu sefer içimden böyle gelmişti ki siz değerli şiir dostları beğendiklerini söylediler. Bu da beni mutlu etti doğrusu. Teşekkürler.
Hiç birşey anlamadık ne kıştan ne de yazdan İflahımız kesildi Polatlı' da ayazdan...
ne meşakkatlere katlanıyor insan sevdası için,ister vatan sevdası ister yar sevdası farketmiyor işte...biz öyle cennetlerde değil Ankara'nın yazında, Çorum'un ayazında katlandık bu sevdalara... kurgusu,anlam ve anlatımı mükemmel bir şiirdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
Şiiri sevgili evdeşime içimden geldiği gibi yazdım. Ama sizin değer verip böyle güzel yorumla dahada şahsımı onurlandırmanız bugün beni oldukça mutlu etti Üstadım. Artık sizde şahitsiniz bizdekinin kuru sevda olmadığına.
Ne fırtınalar esti yangın yüreğimde Ne afetler oldu sulu gözlerimde Ulu bir çınar gibi göğüs gerdim Yılmadım, yıkılmadım… Uğruna ömrümü verdim. Şunu bil ki Gülüm; Sensizlik bana zulüm
Seni ben: __İstanbul Boğazı’nda değil Ankara yazında sevdim…
Karlar mı yağmadı Dolular mı düşmedi Vız geldi tırıs gitti hepside Nasıl desem bilmem ki Mümkün olsa da yüreğimi Çekip versem tepside Şunu bil ki Gülüm; Sensizlik bana ölüm.
Seni ben: __İstanbul Boğazı’nda değil Çorum ayazında sevdim.
Serbest şiirdede iyisin usta , çorumun ayazı , ankaranın yazında sevmişse bu işte emek var . hakkıdır ne yapsa saugı ve sevgimle.
farklı tarzda şiiriniz sayfada.Güzel bir serbest çalışma. sevgi dolu mısralar ahenkli akıcılık. Çorumun ayazında sevilir dost. hele koparanda yolda kalısan, aklına hep sevda gelir. Kalemi kutladım.
saygılar