İntihar etmek öyle kolay değildir Önce kapanacaksın ayaklarına kadınının Sonra tanıyacaksın coğrafyasını Memleket gibi Kimi zaman durduracak seni Nazlanacak bir an belki Yaşadığını anlayacaksın.
Aşk için yıkanmalısın nehirlerinde Yağmurlarında ıslanmalısın kadınının Tebessümündeki güneşte kurumalısın Yoruldun mu ormanlarında saklanmalısın Kaçtığın tüm yalanlara inat Kuytuluklarında soluklanmalısın Üşütürken sevgisiz insanları hayat Yaşadığın anın tadını çıkarmalısın Geri alma tuşu yok hayatın.
Kolayına kaçmaksa yaşamın Asmalısın kendini bir üzüm salkımı gibi Tövbe etmelisin dokunmaya günaha Kadınının ateşi olmamalı avuçlarında O zaman farketmez Ha ölmüşsün Ha sonsuza dek yaşamışsın Soluklanamadıysan Rengini kahveden çalan dağlarında Sen ancak kendini kandırmışsın. Kıymetini bilip kadınının Gaflet uykusundan uyanmalısın.
Aşk yaşama kafa tutmaktır Ve hazırken toprağa düşmeye çatlamış tohum Saklarken seni içinde düşleri gibi sıcacık İntihar ihanetin kolay adıdır Bırakacaksan kendini boşluğa Bu ancak sevgilinin gözlerinin karasıdır Ve sen medcezirlerini yaşarken yakamozlarda Aşk kadının dudaklarında saklıdır. Ölümsüzlük gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNTİHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNTİHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Memleketim gibi sevmek sevgiliyi ve bunu ona söylemek yürek ister. Kocamanından mangal gibi yürek.. Cesaret yürek işidir bilek gücüdür.İhanet intihardır zaten.Kendi intiharıdır ihanet edenin.Yürek hanesine konan bir çarpı. Aşk kafa tutmak ellerinle sıkıca yüreğinden asılmaktır sevdiğinin.Sıkı bir kafa atmak tekme tokat saldırmaktır hayata. Aşk kavgadır yüreklice ve memleketim gibi vatanım gibi seviyorum demek yüreklilerin işidir.Çok güzeldi. Nefesinize ve yüreğinize sağlık. Dostlukla kalın.
Aşk yaşama kafa tutmaktır gerçekten. ama sadece yaşama değil dünyaya kafa tutmaktır. cesaret ister ya aşk bırakıp kaçmayı sever bazı aşıklar kimi başkasına kimi kendine kaçar kimi bu dünyadan kaçıp gider işte. oysa görebilene aşk sevgilinin gözlerinde saklıdır. ister karşında dursun ister uzakta olsun aşk ölümsüzlük gibidir engel tanımaz. tebriklerimi bırakıyorum gönül sayfana dost kalem. çok güzel bir şiirdi. hep şiirlerde kal. saygılarımla
satırlar sıtem kokuyor adeta.
tebrık ederım...