Benim bir hayalim var, tertemiz bir Türkiye Benim bir dileğim var, adaletli Türkiye Saygı ile sevgi taç, kalmasın tek bir muhtaç Allah’tan bir duam var, Allah için Türkiye.
Can canana yol olsun, canan cana kalp olsun Aşk aşıklara kurban, kalp yâre feda olsun Kula kullluk etmek yok, gel bunu kafana sok Allah sever kulunu, yeter ki insan olsun.
Garip gördüğün bu kul, ameli ile salih Kader böyle istemiş, elbet biter kör talih Ya Allah diyerek koş, hak din iman ile coş Muhammed Ali aşktır, budur en büyük talih.
Gün geçer hafta olur, hafta geçer ay olur Doğum günün bellidir, ölümü ecel solur Gelirken hep ağlarız, ölür yürek dağlarız Allah için yaşadım, diyebilen kul olur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim Bir Hayalim Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim Bir Hayalim Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün geçer hafta olur, hafta geçer ay olur Doğum günün bellidir, ölümü ecel solur Gelirken hep ağlarız, ölür yürek dağlarız Allah için yaşadım, diyebilen kul olur.
Güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım. Yüreğinize sağlık. Esen kalınız...
Birlik beraberlik ve kardeşlik içinde yaşadığımız bir vatan olsun tüm dileğimiz. Ne kadar da güzel anlatmışsın ne kadar güzel dileklerde bulunmuşsun.Yüreğine gönlüne sağlık .Saygılar.
Doğum günün bellidir, ölümü ecel solur
Gelirken hep ağlarız, ölür yürek dağlarız
Allah için yaşadım, diyebilen kul olur.
Güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım.
Yüreğinize sağlık.
Esen kalınız...