(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kemanı gitardan daha çok sevmemek mümkün mü,gitarda güzel olsa da kemanın yeri bir başka hep filmlerde gördüm,uzaklardan sadece gözlemleyerek o hoş eşsiz sesini dinledim kemanın çalana da bakındım,çalmak ta istedim ama sadece istemekle kaldım... İnsanın ruhunu o denli rahatlatıyor ki sesi hiç bir şeye değişilmez çalan olsa saatlerce dinlerim aklıma gelmişken müziğini falan indireyim yerin tutmaz ama özlemini azaltır keman sesine :)....
Müzikle aranızın iyi olması ve müzik aletlerini çalabilmeniz çok hoş bir şey,çalan insan dinleyenden dahada öte lezzetine varıyor,kaptırıyor ruhunu o sese,ahenge çalmadım ama hep çalma hayalleriyle yaşadım flüt bile çalamam :)...
Cvp yazdığınız içinde teşekkürler saygıdeğer arkadaşım...Kolay gelsin demiyorum çünkü müzik ruh ve duygu işidir ikisi de sizde mevcut zaten...
Kemanist,karanlıklar-prensesi-edebiyat sever,yazar şair aynı zamanda okur ve karanlığın aydınlığı değerli okurum güzel yorumunuz için çok telşekkür ederim...
Sayfamı şereflendirdiniz en kısa zamanda finallerim bitsin (2.5 hafta sonra) bende sizin o güzel şiirlerinizde sizi ve dünyayı keşfediyor olacağım...
Şiir aşkınız daimi olsun;yeni bir şiir de hoş bir mısrada kelimenin sırtlandığı anlamda görüşmek üzere...
Saygılarımla...
(Gitar falan çalıyor musunuz bu arada-veya keman merak ettimde.. :).)