(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZLNIZIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZLNIZIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİR KUMRU KADAR BİLE OLABİLSE İNSAN DAHA NE İSTER Kİ HAYATTAN , ARADA UĞRAR KUŞ BEYİNLİ HAKARETLERE, EMİNÖNÜNDE YEM ARAR DİDİK DİDİK KİM ÜÇ KURUŞUNA KIYIP DA DÖKECEK YERLERE DİYE, BAKTI OLMADI KANAT AÇAR SULTANAHMETE VE ALDIĞI HER LOKMAYI ÖNCE EVLADININ KALIRSA EŞİNİN AĞZINA TIKAR, KENDİ ACINDAN ÖLME PAHASINA. SİZ DEĞİLSİNİZ SEVDİĞİNİZDEN TEK AYRI HAYATTA, BİRARADA OLUP DA YILLARDIR YALNIZ OLDUĞUNU ANLAYAMAYANLARA ACIRIM, ŞAHSINIZ GİBİ BİLİNÇLİ OLARAK YALNIZLIK LİMANINA DEMİRLEYENE DEĞİL.
GÖRÜYORMUSUNUZ DOSTUM KİMMİŞ USTA BU HUSUSTA ? SİZ YAZIYORSUNUZ SADECE BİR DÖRTLÜK, BEN ZOR TOPARLIYORUM ON SATIRDA.
SAYGILARIMLA.
M.C.U. 1962 tarafından 5/14/2012 9:17:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkür ederim siz büyük ustasınız şiirlerimi anlamada ve özünde inebilmede,herkes inemiyor özüne varamıyor tadına,okuyup geçiyorlar güzel hoş klasik tasklaklı yorumları sunuyorlar belli oluyor zaten yorumlardan kimlerin özüne inebildiği şiirlerin tam tadına varabildiği...
Saygılarımla...
(Okurken sizde yürekten okuyorsunuz benim gibi ruhunuzun eşliğiyle...)
GÖRÜYORMUSUNUZ DOSTUM KİMMİŞ USTA BU HUSUSTA ? SİZ YAZIYORSUNUZ SADECE BİR DÖRTLÜK, BEN ZOR TOPARLIYORUM ON SATIRDA.
SAYGILARIMLA.
M.C.U. 1962 tarafından 5/14/2012 9:17:05 PM zamanında düzenlenmiştir.