Temmuz sıcagında içimi ateş yakıyor Sivas’ta Madımak yanıyor alem bakıyor Yüreklerinden nefret, gözlerden kin akıyor Otizyedi canım susmuş, türküler ağlıyor...
Yüce yaradandan belasını arayanlar Birlikte oldu elini kana bulayanlar Dillerine ALLAH’ın adını dolayanlar Otuzyedi canım susmuş, türküler ağlıyor...
Dillerinde dolaşır olmuş türlü yalanlar Yoldan çıkmış sürü, kendini insan sayanlar Birer Pir Sultan oldu madımakta yananlar Otuzyedi canım susmuş, türküler ağlıyor...
İki temmuzda yerle gök bir olup ağladı Çığlıklar arşa çıktı, yürekleri dağladı Feryat eden masumları karalar bağladı Otuzyedi canım susmuş türküler ağlıyor...
Boyun egmiyor başları, yürekler kanıyor Azrail gelmiş tek tek canlarını alıyor Nesimi oturmuş yere sazını çalıyor Otuzyedi canım susmuş türküler ağlıyor...
Şairim DOSTLUKCAN yazar sivas derin yara İnsanlığın geçmişine çalındı bu kara Söylenecek her sözü kendi özünde ara Otuzyedi canım susmuş, türküler ağlıyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^^^ S İ V A S ^^^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^^^ S İ V A S ^^^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biz bir ölür bin diriliriz 37 degil 37 bin can veririz. bizi susturmaya çalışanlar sesimizin daha güçlü çıktıgını göreceklerdir. nasıl pir Sultanu unutturamadlarsa sivasıda unutturamayacaklardır. tarihin kara sayfalarına yazılan bir leke kalacaktır.
Degerli yorumunuz için çokkkkk çokkkkkk teşekkür ederim.
Satırlarda adeta ağlamış... Güzel yazmışsın...Allah belasını versin o ortamı oluşturanların.. zaten tespit edildi hepsi uşak ve maşa vatan hainleri.. Yüreğinize sağlık tebrikler ..
allah o maşayı kullananlarında belasını vercektir birgün bizim yüregimizi onlar yaktılar onların yüreginide ALLAH yakacaktır. Degerli yorumunuz için teşekkür ederim.
Sivas'ın üzerinde oynanan oyunun kimse farkında değildi o zamanlar yada şöyle diyeyim farkındalardı ama bilerek isteyerek ortalığı karıştırdılar silinmez bir leke olarak kaldı ve 25 yıl geriye gittik yazık ki ne yazık...
Alekümselam bunu sadece sivas halkına mal etmek tabiki yanlış bir düşünce bu sivasın degil tüm türkiyenin ayıbıdır insanlıgın ayıbıdır bu olaylardan ders çıkarmak için bu olayları hattırlamamız gerekiyor.
degerli yorumunuz için teşekkür ederim ziyaretize sevindim.hoş geldiniz
Pir sultan dan beridir.Böyle gelmiş bu düzen.Sivas ta hayatını kaybeden ozanlarımızı aydınlarımızı saygı ile anıyorum sizide kutluyorum.Yüreğin kalemin dert görmesin.
Düzen böyle kurulmuş ama böyle gitmeyecek bu düzeni artık bozmamız gerekiyor masum insanların canları yanmamalı,aydınlarımız yanmamalı degerli yorumunuz için teşekkür ederim.
Muhterem dost kardeşim;Allah fitneyi fesatı içimizdeki dönme sabetayist şerleri siyonist uşaklarını kahretsin bizlerin arasına şer tohumları ekmeye kardeşi kardeşe kırdırmaya çalışan emperyalistlerin oyunların görmemizde fayda var ne tevafuk bir olayki aynı tarhlerde başbağlar katliamı yapılıyor o katliamı yapan el sivasıda yakan el bunu çok iyi görmemiz lazım Şahsıma Alevide ben sünnide ben Türkte ben Kürtte ben zira ben Anadoluyum.Şairim duyguların daim olsun yüreğini kutladım selam ve dua ile.
Haklısınız şaiirim emperyalislerim içimize şer tohumları ektigi bir gerçektir sivasa uzanan kirli ve gizli, eller hala üzerimizde oyunlarını oynamaya devam ediyorlar.kardeşi kardeşe kırdıranlarda aynı düşüncenin insanları . ayırım yapanlar gidip Çanakkaleyi görmesi gerekiyor aleviside kürdide lazıda çerkezide aynı ugurda can verenler yorumunuza katılmamak mümkün degil teşekkür edeyorum.
Boyun egmiyor başları, yürekler kanıyor Azrail gelmiş tek tek canlarını alıyor Nesimi oturmuş yere sazını çalıyor Otuzyedi canım susmuş türküler ağlıyor...
Şairim DOSTLUKCAN yazar sivas derin yara İnsanlığın geçmişine çalındı bu kara Söylenecek her sözü kendi özünde ara Otuzyedi canım susmuş, türküler ağlıyor...
güzel anlatmış dizeler gönül sesini saygılarımlasınız
dostyeli tarafından 5/12/2012 9:52:36 AM zamanında düzenlenmiştir.