Ne zorlukla büyüttün, yetmezmi bunca çile ? Sabahın seherinde, doyururdun aş ile Hayatın zorluğunda, adınla geldim dile Ak düştü saçlarıma, özledim seni anne...
***
Gurbete giderken, hiç gülmüyordu yüzün Bakmıyordun aglarken. kan doldu iki gözün Kurşun gibi degmişti, unutulmaz son sözün Ak düştü saçlarıma, özledim seni anne...
***
Bülbül beğenmez olur, ötmez altın kafeste Kollarınla sar beni, sevginden ver bir deste Başımın tacı anneme, yaptığım bir beste Ak düştü saçlarıma, özledim seni anne...
***
Bugün anneler günü, kavuşmanın yok yolu Hasret çökmüş yürege, herkesin gözü dolu Alemin sesi çıkmaz, kalkmıyor eli kolu Ak düştü saçlarıma, özledim seni anne...
***
Oğlun DOSTLUKCAN yazdı her gören ağladı Yürekler yangın oldu hüzün, efkar bağladı Zalim ayrılık yaktı, kor ateşle dağladı Ak düştü saçlarıma, özledim seni anne...
TUNCAY
BİZLERİ DÜNYAYA GETİTEN TÜM ANNELERİN, ANNELER GÜNÜNÜ BUGÜNDEN KUTLAR ELLERİNDEN SAYGIYLA ÖPERİM.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^ ÖZLEDİM ANNE ^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^ ÖZLEDİM ANNE ^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Degerli yorumunuzu esirgemediginiz için çok teşekkür ederim annelere ne yazsak az gelir.hayat şartları bizleri annelerimizden bile ayırır oldu.ziyaretiniz onur vermiştir.
Degerli yorumunuz için çok teşekkür ederim annelerin hakkı ödenmez bir damla olsun onlara yazmış oldugumuz şiirle mutlu edebiliyorsak ne mutlu bizlere .
Tebrik ve Saygılar..