Karanlık geceler sessiz mateme bürünür Yaşlar dökülen gözlerde ayrılık görülür Yürekler paramparça olmuş ölüm görünür Kadere küstüm VEDA ediyorum sevdiğim...
***
Tek, hatıralar yüreğimde saklı kalacak Vermiş olduğun resim baş köşemde duracak Senden ayrılmak ölüm, birgün oda olacak Kadere küstüm VEDA ediyorum sevdiğim...
***
Söyleyecek sözüm yok öne eğilir başım Hançer gibi bağrıma saplanıyor gözyaşım Sofram zehir olmuş yenmiyor Ekmeğim aşım Kadere küstüm VEDA ediyorum sevdiğim...
***
Ben gidiyorum, sanma ismini anacagım Umut etme ne arayıp nede soracagım Biliyorum, aşkından divane olacağım Kadere küstüm VEDA ediyorum sevdiğim...
***
Neyi göstecek bilmiyorum, geçen zaman Unutmak mümkün olamaz, aklımdasın heran Sol yanımda sancılar, yüreğimdir kanayan Kadere küstüm VEDA ediyorum sevdiğim...
***
Burukluk var içimde, gitmek kolay mı sence ? Varlığın zulüm oluyor yokluğun işkence Belki unuturum, içip kafayı çekince Kadere küstüm VEDA ediyorum sevdiğim...
***
Sensiz geçen günler belimi daha büküyor Gözlerimden yaş yerine kanlar dökülüyor Beden bitmiş, yüreğim yerinden sökülüyor Kadere küstüm VEDA ediyorom sevdiğim...
***
Çare bulunmaz ayrılık denen bu yaraya Birlik olalım diye dostlar girmiş araya Hayat denizinde dalgalar vurmuş karaya Kadere küstüm VEDA ediyorum sevdiğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^^ V E D A ^^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^^ V E D A ^^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çare bulunmaz ayrılık denen bu yaraya Birlik olalım diye dostlar girmiş araya Hayat denizinde dalgalar vurmuş karaya Kadere küstüm VEDA ediyorum sevdiğim...
ah olmasa vedalar oluyor işte hayat bu saygılarımla güzeldi güzel ötesi dizeler
Umut etme ne arayıp nede soracagım
Biliyorum, aşkından divane olacağım
Kadere küstüm VEDA ediyorum sevdiğim...
Kutlarım,fazla söyleyecek söz yok...yorumsuz....