anıların döküldüğü yollarda avare adımlar sürüklüyor bedenimi bir oraya bir buraya...
şurada bir yalancı bahar şurada gerçek güz orada unutulmuş bir dost var...
gündüzün içinde geceyarısı dudakları şarap kokan yakamozlanmış gözleri sessizce balkondan Yat Limanı’na bakan...
duvarda tarihe sarılmış sarmaşık tarih içinde tarih olmuş düşler gibi karmaşık bir dost vardı şurada evde yok ise kendisi anahtarını paspasın altında bırakan...
karşıdan gelen liseliler oğlan kız el ele; nasıl savurmuştum gençliğimi hangi yolda hangi yele; önümde duruyor zaman...
sağa dön, Koyusiyah; Ruşen’in yeri, satranç oynardık arasıra, bira içerdim geceleri şurası Gizlibahçe...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİMİZDEN GEÇE GEÇE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİMİZDEN GEÇE GEÇE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçen gençlik günlerine yanmayanımız yok gibidir.Bir ömür kervanı ki gelir gider.Her şey ait olduğu yerde güzel. Yaşamasını bildiğimiz günler kârımız olsun hocam:)) Bİraz hüzün,biraz nostalji...Çok güzeldi şiir. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Yaşamasını bildiğimiz günler kârımız olsun hocam:))
Bİraz hüzün,biraz nostalji...Çok güzeldi şiir.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.