kendi uğultusuna kulak veren dağların sessizliği sardı beni gözlerimde akdeniz sırtında karbeyaz gelinliğin, nereden gelir bu duman ve sis doruklar yüce, doruklar dilsiz; taşa yazılmış tarih yosun diliyle konuşur...
dalların dal dal kardeşliği yaşlısı genci bir arada orman mezar taşlarınca devrik ağaçlar zamanın vazgeçilmez kalleşliği yaşam ve ölüm bir arada ne ararsan var burada...
enginlere kanat açsam kızıl şahin olup uçsam başım toroslarda bir sedir, koyuversem kendimi sessizliğin sesinde aşk yüreğim bir cep saati zaman hep seni gösterir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DORUKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DORUKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendi uğultusuna kulak veren dağların sessizliği sardı beni gözlerimde akdeniz sırtında karbeyaz gelinliğin, nereden gelir bu duman ve sis doruklar yüce, doruklar dilsiz; taşa yazılmış tarih yosun diliyle konuşur...
Yüce dağların dumanı ve mis gibi kokusu yayıldı etrafa sayfanızı açınca. Ben de derin derin içime çektim bu havayı. Kaleminiz gönlünüz var olsun efendim.
gül peri tarafından 5/8/2012 1:32:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Doğa, tarih ve şiir ne güzel bir üçlü sarmalı oluşturmuşlar şiirde üstadım,
Kalemine yüreğine sağlık
saygılar