Demini almamış bir delikanlı gibi Çırpınıp duruyor karşımda Koca çınar!
Gözyaşları yağmur oluyor Ne yapsam? Ne etsem? Diyor.. Nerelere gitsem? Hangi dağlara vursam kendimi Bilmiyor ki vurgunların dağlarında da Akar göz yaşı şellaleri..
Aynı Güzel dere’deki gibi.. İnce ince up uzun
Yapma Baba ..Ağlama.. Yeni yetme tarifsiz telaşlar sana göre değil. Çınarlar hep gururu ile bilinir. Kurumuş dallarıyla değil.
Bazı sevdalar şafak gibidir. Doğuşu heybetlidir ama sonsuz değildir. Çok çabuk tükenir. Bak bütün sevgiler kaçmış o mavi gözlerinden Tebessüm yüzüne gelmekte tereddütte Utanıyor çise bak senden Sar tabakandan bir sigara daha Efkârının dumanı çıksın tütününden
Yapma Baba.. Ağlama.. Bülbül figanı ile gül solmaz Sil gözyaşlarını Hiçbir şafak doğan güne kafa tutamaz.
Ezberinde bildiğin her virajını Dönerken hayatın. Sen demez miydin baba Dağlarda kural nettir. Uçuruma yuvarlanmamak için Hiçbir şeyi gözden kaçırmamak gerekir.
Kaybolduk kederimizden kendi içimizde Hayatın falezinin tam ucundayız Tut baba elerimizden tut Sen de biliyorsun Aslında hepimiz avucundayız.
Yapma Baba.. Ağlama. Orman gülü ağuludur biliyorsun dalına kuş konmaz Vicdanı yoksa sevdiklerinin. Artık sana baldıranlar bile dayanmaz.
(Şirin Kelebek’e katkılarından dolayı Teşekkürlerim sonsuz)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞELLALEDE Kİ GÖZ YAŞI.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞELLALEDE Kİ GÖZ YAŞI.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yapma Baba ..Ağlama.. Yeni yetme tarifsiz telaşlar sana göre değil. Çınarlar hep gururu ile bilinir. Kurumuş dallarıyla değil....
Kaybolduk kederimizden kendi içimizde Hayatın falezinin tam ucundayız Tut baba elerimizden tut Sen de biliyorsun Aslında hepimiz avucundayız.... Babam çınarımdı ...Kaybettiğim gün kimsem kalmamıştı halen de öyle yirmi sene oldu.....Müthiş güzeldi babaya değen kaleminiz çınar ağacı gibi ömürlü baba gibi bulunmaz olsun Hocam usta kaleminize tebrikler çok saygılar efendim...
Ben babamı kaybedeli 40 yıl oldu ama bir ihtiyarı babam kadar sevdim hayırsız evlatları yüzünden oda dibe vuruyor..Oysa babam öldüğü gün ben kör olmuştum..Baba değ dır kim bilr. Hoş geldin üstadım safa getirdin sayfama..
Ah kizim.. Nasilda beklerim seni Merhaba demeyi,kollarima almayi Nasilda her sabah,o gun bugunmu dedim Bir sabah verdiler Seni bagrima,dunyalar benim oldu... Allaha sukurler ettim,seni bana verdigi icin.. Ilk kez goz goze gelismiz sanki"Merhaba anne"der gibiydi.. Nasilda gozlerini iri iri acardin,dunyaya inat Nasilda inanirsin aciyan yerini optugumde,iyi olacagina Nasilda masumsun melekler gibi Nasilda mis kokarsin "kokun cennet olsa gerek" Zaman zaman deli fisek Bagzende bir melek.. Ah deli firtinam,gorecekmiyim sakin liman oldugunu Gorecekmiyim buyudugunu.. Doyacakmiyim cennet kokulum sana.. Gozumun bebegi,asi,asi deli firtinam.. sevdirmezsinde kendini, Ah bilsen uyurken sana dokundugumu Optugumu,kokladigimi... seni ne cok sevdigimi...
ÇOCUKLAR HEP ÇOCUK KALSA HANİ BUZDOLABINA KOYUP SAKLASAK ÇIKARIP SEVİP TEKRAR KOYSAK O MASUM HALLERİ İLE KALSALAR..mELEKLER....
Ezberinde bildiğin her virajını Dönerken hayatın. Sen demez miydin baba Dağlarda kural nettir. Uçuruma yuvarlanmamak için Hiçbir şeyi gözden kaçırmamak gerekir.
Bazı sevdalar şafak gibidir. Doğuşu heybetlidir ama sonsuz değildir. Çok çabuk tükenir.
Ne doğru bu son sözler.. Baba çınar gibi güçtür Etik içerikli,flesefik anlatımlı, ta kendimiz bir şiir..
Bu şiirinizi seslendireceğim izninizle.......
Evet, nihayet yorumladım... Zevkle.. Onur duydum böylesi ibret veren, hayat derslerini içinde barındıran, sizin için çokta önemli olduğunu hissettiğim, Baba sıfatını içeriğinde taşıyan şiirinizi seslendirmekten...
KEMAHLİYE UĞURU İÇİN, TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA ...
Şirin Kelebek tarafından 7/7/2012 3:31:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bazı sevdalar şafak gibidir. Doğuşu heybetlidir ama sonsuz değildir. Çok çabuk tükenir. Bak bütün sevgiler kaçmış o mavi gözlerinden Tebessüm yüzüne gelmekte tereddütte Utanıyor çise bak senden Sar tabakandan bir sigara daha Efkârının dumanı çıksın tütününden
Çok sey yazmak isterdim bu güzelliğinize karşı...Fırat Nehrini bilirmisiniz..Heybetiyle akar bizim oradan.. Taşıdığı su kadar sevgiler dolsun yüreğinize ..SAĞOL KARDEŞİM...EMEĞİNE TEŞEKKÜR EDERİM..
Ezberinde bildiğin her virajını Dönerken hayatın. Sen demez miydin baba Dağlarda kural nettir. Uçuruma yuvarlanmamak için Hiçbir şeyi gözden kaçırmamak gerekir. Kaybolduk kederimizden kendi içimizde Hayatın falezinin tam ucundayız Tut baba elerimizden tut Sen de biliyorsun Aslında hepimiz avucundayız.
Yapma Baba.. Ağlama. Orman gülü ağuludur biliyorsun dalına kuş konmaz Vicdanı yoksa sevdiklerinin. Artık sana baldıranlar bile dayanmaz.
O güzel içten Annem şiirine bende dua ile cevap veriyorum gecenin kimsesizliğinde..Rabbim sihhat nasip etsin .. Kudreti büyük allahım..Senin dualarını kabul eder inşallah.....Selam ve saygılarımı sunuyorum güzel kardeşime....Hoşgeldin sayfama...
Şellaaleye kafa tutmak yürek işidir..Doğanın göz yaşı pınarlarıdır onlar..Tortum Nene hatun kutsiyeti taşıyor... Güzel dere Düzcede kaçak bir şellale Tortumun Torunu olmaz ama yetiyor ... Sizin anılarınızı yenilediğim için mutluyum...Huzur içinde kalın inşallah.. Üstadı Güzel derede şiir tadında ağırlamaktan onur duyarım...Saygılarımla..
Hiçbir şafak doğan güne kafa tutamaz. ...... Orman gülü ağuludur biliyorsun dalına kuş konmaz ..... Vicdanı yoksa sevdiklerinin. Artık sana baldıranlar bile dayanmaz. .....
Bülbül figanı ile gül solmaz
şiir muhteşemdi....inci gibi....unutulmaz dizeler...serpiştirilmiş aralarına ....hayranlıkla okudum....her biri...başlı başına şiir...kutlarım usta kalemi....var olsun...hep yüreği emeği....sevgim saygımla... ......
Bahar güzellikleri sizin olsun..Gonca çiçek gibi her duygunuz en güzel renkleri ile serpilsin kaleminize ..Birşeyler yazmak güzeldir..Ama ustalar tarafından beğenilmek gurur veriyor insana.. Bu sayfada beğeni ile takip ettiğim muhteşem kalemin gönül soframa uğramasından onur duydum...Huzurun daim olsun ..Sihhatle kalın Saygılarımı sunuyorum..
Yapma Baba.. Ağlama. Orman gülü ağuludur biliyorsun dalına kuş konmaz Vicdanı yoksa sevdiklerinin. Artık sana baldıranlar dayanmaz.
yürek bazen kanadığı yerden susarmış usta:( kime nasıl aksada suyun yönü___değişmez acının rengi bilirsin tıpkı gözyaşı gibidir!yaşam aktıkca yakar işte...
Bir babanın göz yaşı ne kadar ağırdır biliyormusun can kardeşim..O koca yürek isyan ederken refakatinde çağıl çağıl çağladım..Babalar acze düşmemeli evlatları için ..Babalar yorgun yürekli babalar hiç üzülmemeli..Can kardeşim..Beni evladı bilip içini döken yaralı bir yüreğin isyanı kalemime düştü işte..Ne yapacağımı bilemedim.. Ama bildiğim tek bir şey varki..Baba ahını alanın hiç yüzünün güldüğünü de görmedim.. Kendi yangılarımımı zerre olduğunu gösteriyor bu yaşlı gözlerden dökülen göz yaşları..Oysa bahar öyle güzeldi ki..Ağlanan mekan Düzcenin Güzeldere şellalesiydi..Ne derenin şırıltısını duyabildim nede güzelliğini görebildim..
Can kardeşim allaha amanetsin..Ustalar hep yüklüdür böyle..Sihhatle kal. Yüreğini üzme lütfen...Kalemin ağlasın sadece...
Yeni yetme tarifsiz telaşlar sana göre değil.
Çınarlar hep gururu ile bilinir.
Kurumuş dallarıyla değil....
Kaybolduk kederimizden kendi içimizde
Hayatın falezinin tam ucundayız
Tut baba elerimizden tut
Sen de biliyorsun
Aslında hepimiz avucundayız.... Babam çınarımdı ...Kaybettiğim gün kimsem kalmamıştı halen de öyle yirmi sene oldu.....Müthiş güzeldi babaya değen kaleminiz çınar ağacı gibi ömürlü baba gibi bulunmaz olsun Hocam usta kaleminize tebrikler çok saygılar efendim...