Sözün bittiği yerden geliyorum, gemileri yakmanın zor koşullarından tükenen yüreğimin, sönen ışıkların, yiten duyguların beşiğinden geliyorum…
bir ben varım, kendini yitirmiş bir ben varım, boranlarla kıyıya anca varabilmiş…
ıslak hala tenim, açık denizlerin suyunu çekmişim acının tuzu kavurur, ben acıyı su diye içmişim…
sözün bittiği yerden geliyorum… anlatıp anlatıp anlatamamanın birkaç kelime ile yıkılmanın dayanamayıp köprüleri atmaların geleceğine sis bombası düşürmenin yiğitliğinden geliyorum
bir ben varım, yönünü kaybetmiş bir ben varım, hangi kıyıya geldiğinden habersiz…
nemli hala yüreğim,gözyaşının suyunu emmiş kanıyor hala kalbim, sevdim diyenlerden mızrak yemiş…
sözün bittiği yerden geliyorum susku okyanuslarında arınmış…
titriyor hala bedenim üşüyor kalbim bir ceket getirin saf sevgiden dokunmuş yoksa kıyınızda donup can verebilirim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEN GELİYORUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEN GELİYORUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"bir ben varım, yönünü kaybetmiş
bir ben varım, hangi kıyıya geldiğinden habersiz…"
Ne hoş dizelerdi onlar...billur bir su misali akıp geçti...Tebriklerim çokça yazana...
Saygılarımla
NeNa