süt parasını verin annelere babalara ,onlar bilirler hangi sütün çocuğuna yarayacağını...aksi,doğru düşünmeme engeldir Bu gün sütden zehirlenen çocuklara.......
SÜTE hile katmış sütsüzlük den nemalanan sütsüzler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlu yorum açık konuşsak biraz yahudi rockefeller insanliğı kısırlaştırma planını uygulayan sebateist katil piçler desek ve sütlerinden hormonlanan yiyeceklerine kadar boykot etsek.bütün batılı emperyalistlerin mallarını kullanmasak ve çiftçilerimizi uyandırsak.tarlalarımıza zehirler döktürmesek.bu mamüller iyidir diyen başbakanları ve sağlık bakanları cehennemlere göndersek...yine rüya görmeye başladım. öküzlüğü kabul eden bu halka her zehiri verirler ve biz yine amiiiin deriz ve yahudi tükürüklerini yüzümüze sürüp yaarabbim şükür deriz ve zehirleri süt diye içeriz.böyle halka böyle tarak....
hoşgeldiniz.teşekkür ederim değerli yorumlarınıza,nerde bu halk başörtüsüyle kandırılıyor bugün böyle,başka zaman başka şekilde inanın müstehak ...beyinlerini bilgiyle süslemeyenlerin ,bilgiye sırt dönenlerin akibetidir bu
açık konuşsak biraz
yahudi rockefeller insanliğı kısırlaştırma planını uygulayan sebateist katil piçler desek ve sütlerinden hormonlanan yiyeceklerine kadar boykot etsek.bütün batılı emperyalistlerin mallarını kullanmasak ve çiftçilerimizi uyandırsak.tarlalarımıza zehirler döktürmesek.bu mamüller iyidir diyen başbakanları ve sağlık bakanları cehennemlere göndersek...yine rüya görmeye başladım.
öküzlüğü kabul eden bu halka her zehiri verirler ve biz yine amiiiin deriz ve yahudi tükürüklerini yüzümüze sürüp yaarabbim şükür deriz ve zehirleri süt diye içeriz.böyle halka böyle tarak....