(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yetmişten Sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yetmişten Sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar doğru tespitler, yürekten katılıyorum bu düşüncelerinize Şahin hocam, ve gönülden kutluyorum günün şiirini yazan değerli yürek kaleminizi, esen kalınız yaşadıkça...
Değerli genç kardeşim, yaşın genç olmasına rağmen , 70 den sonrasını çok güzel betimlemişsin. Ben,Sn,Aşık Obalı' ya katılmıyorum .Şiirin, 70 den sonra kaşlarını çatacak olanlar , yaşadıklarından ders almayan veya pişman olacak insanlar için yazıldığını düşünüyorum,Eline sağlık,sağlıkla kal
Maziye dalınca çatılır kaşlar Gözlerden sel gibi dökülür yaşlar Çoğalır sorular başlar telaşlar Cevaplar "hiç" bulur yetmişten sonra.
Ders verici bir şiirdi. İnsan vicdan azabı duymamak için kendini sorgulamaması için,gençliğinde yatırım yapmalıdır. O zaman maziye dalınca çatılmaz kaşlar. Bu duyguları harika bir hece şiirin dizelerinde çok güzel dile getirmişsiniz.
Zaten Allah aşkı doğuştan vardır içimizde.İbadet ve bu aşkı pekiştirmek için o yaşı beklemeye ne hacet. Ben, diye söze başlamayı sevmem ama şimdi sırası gelmişken söyleyeyim.12 yaşından beri.İbadetlerimi hiç aksatmadan yaptım.Her geçen gün kalbimdeki ilahi aşkın ateşi büyümekte. Bu nedenle de çok mutluyum.
Şiirinizi beğeniyle ve haz duyarak okudum.Günün seçkisine çok yakışmış.Kutluyorum. Almak isteyen için güzel mesajlardı.Başarınız daim olsun efendim.
Bana göre 70 az .... Şairimiz daha 26 yaşında .... 70 yaşın verdiği hisleri yaşamak lazım bence .... Allah gösterse o günleri de yazsak ... Şiirde sanki yaş yetmiş, iş bitmiş havası gözleniyor Yanılıyor muyum Sayın Yanık ? " Maziye dalınca çatılır kaşlar" .. Neden çatılsın ki ... " Düşünce kaybolur yetmişten sonra " .... Neden kaybolsun ... " Kendini sadece Allah’a ada " ... İnsan her yaşta kendisini Allah'a adamalı ... .......... Teşekkürler, tebrikler ... Selamlar Şahin Cahit Bey, Gözüne acı yaş değmesin
Kısa ama öz anlatılmak istenen der niteligindeki mesaj yerinde insanın ömrünün sonlarında olabilecekleri anlatan bir şiir yüreginize saglık saygılarımla...
Güzel ve akıcı doğrusu beğendim Lafta değil gerçekten beğendim hoş idi, bir solukta okudum Hatta neden dört kıta olmamış diyede üzüldüm. Hayırla kalasın inşaAllah selamlar gönderiyorum
ve gönülden kutluyorum günün şiirini yazan değerli yürek kaleminizi, esen kalınız yaşadıkça...
Selamlar saygımla
* * *